Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Our client is one of the nation’s most respected humanitarian organizations, dedicated to helping people and communities in times of crisis and building a more compassionate society. As part of our digital transformation journey, we are currently seeking an Application Developer (D365) with expertise in Power Platform, Customer Relationship Management (CRM) or Finance & Operations (F&O).
This is a unique opportunity to apply your technical skills in a purpose-driven organization, where your work will directly support impactful programs and services across Australia. You’ll be part of a collaborative and innovative team, helping to deliver scalable, user-focused solutions that make a real difference in people's lives.
Key Responsibilities
- Create, develop and support software applications and components that facilitate the achievement of business and client outcomes through the use of process and technology.
- Communicate effectively with internal and external stakeholders in the determination of application and component requirements to ensure that solutions and software applications are both fit for purpose and fit for use.
- Work closely with development team members and product owners to ensure appropriate testing, training and rollout of solutions within time constraints.
- Work proactively and independently to follow tasks through to completion
- Over 5 years of experience as a D365 Developer, with a proven ability to deliver and maintain complex system enhancements accompanied by clear documentation.
- Strong expertise in Microsoft .NET and Dynamics 365 (CRM and/or F&O), including Power Platform and Power Apps.
- Familiarity with D365 Customer Insights – Journeys (CIJ) and Real-Time Marketing is highly regarded.
- Hands-on experience in application configuration, support, and ITIL processes.
- Exposure to data analytics/reporting tools like Power BI and integration using SOAP/REST APIs is a plus.
- We are experts in international partnerships. This means that you will be a trusted member of the ASW family, and get access to our great benefits, plus you also get to work directly with one of clients.
- In our unique English-speaking environment, you can practice and enhance your English with peers and international client teams based in either Australia, UK, US or NZ.
- Get global access to Learning & Development programs.
- Great work-life balance.
- Competitive remuneration.
- Excellent medical benefits.
- Great Paid Leave entitlements.
- Company parties/events, future travel opportunities and other exciting activities.
- Ongoing career opportunities.
- To find out what our people say about working at ASW, visit: https://aswhiteglobal.com/careers/
CÔNG TY TNHH ASWHITE VIỆT NAM (trước đây gọi là Giải pháp ASWIG) là một công ty Úc có trụ sở tại Sydney và các văn phòng đại diện trên khắp Việt Nam, Philippines và Malaysia. Doanh nghiệp giúp các tổ chức xây dựng đội ngũ toàn cầu bằng cách cung cấp các giải pháp nhân sự ở nước ngoài. ASW VN đã hoạt động tại Việt Nam từ năm 2011. Chúng tôi ghi nhận sự đóng góp to lớn mà đội ngũ Việt Nam của chúng tôi cung cấp cho khách hàng và đây là công cụ giúp chúng tôi tăng trưởng nhanh chóng. Chúng tôi hiện đang ở trên 02 địa điểm khác nhau trong Thành phố Hồ Chí Minh và có hơn 220 thành viên trong nhóm.
Review AS White Global
Review Highlights
Cập nhật 28/02/2025
Ưu điểm
- Cơ hội được đi công tác trong và ngoài nước (199 reviews)
- Phù hợp cho tất cả những ai muốn cải thiện kỹ năng CNTT hoặc kỹ năng mềm trong vai trò hỗ trợ CNTT (274 reviews)
- Môi trường Tiếng Anh, chế độ nghỉ phép tốt, du lịch nước ngoài (254 reviews)
- Thời gian làm việc linh hoạt (198 reviews)
- Môi trường làm việc vui vẻ, ngày phép nhiều, không trễ lương (278 reviews)
- BHXH cho nhân viên và người thân (169 reviews)
Nhược điểm
- Lương còn hạn chế và tăng chậm (461 reviews)
- Phúc lợi dành cho nhân viên chưa được cải thiện, ưu tiên khách hàng hơn là nhân viên (379 reviews)
- Quản lý không có chuyên môn, không có khả năng, không có tầm nhìn (295 reviews)
- Không có nhiều cơ hội thăng tiến/phát triển nghề nghiệp nâng cao (289 reviews)
- Dự án sử dụng công nghệ cũ, ít cơ hội được học công nghệ mới (217 reviews)
- Nhiều client, mỗi client lại không lớn, có chính sách hoàn toàn khác nhau (282 reviews)
Cân bằng giữa công việc và cuộc sống nhưng công nghệ cũ (GL)
Một công ty công bằng và chăm sóc nhân viên. Được trả lương công bằng và quản lý tốt. Chuyến đi quốc tế hàng năm và các chuyến đi trong nước cũng là một điểm cộng.(Indeed)
Khối lượng công việc được phân bổ một cách công bằng, ít bị áp lực công việc. (Indeed)
Những nghề phổ biến tại AS White Global
Bạn làm việc tại AS White Global? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn