Mô tả công việc
Involving in following up all adminstrative work to ensure all the activities and assignments of Managing Director are under timeline and quality control. Involing in the operation of ACC in terms of supporting the site inspection; sales and marketing activities of ACC; co-ordinating and following up with all departments concerned to take care the operation of ACC.
Duties and responsibilities:
- Act in a supporting role to the Managing Director and Sales Manager onsite at events.
- Take dtailed minutes during ACC meetings; client meetings
- Prepare presentations, compile reports when needed.
- Brief suppliers and contractors about the property and registration procedures before event set-up.
- Conduct site inspection to introduce the ACC facilities to prospective clients and event organizers in the absence of Sales Manager. Take note of client enquiries and communicate to Sales department to follow up.
- Follow up with concerned departments to ensure all the jobs assignement/request from Managing Director are followed up
- Actively patrol and check all the facilities, landscaping to ensure all are in good conditions. Report to Managing Director and concerned departments for any defects and follow up with fixing progress
- Assist Managing Director and Sales Manager to entertain partners, clients when required.
- Take care the good image and reputation of ACC. Co-ordinate with Marketing team to support and promote the marketing activities of ACC
- Welcome and direct guests on the event dates when required.
- Fulfill other assignement by Managing Director when being required
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
Yêu cầu công việc
- Professional customer service and interpersonal skills are required.
- Computer Skills: PowerPoint, Excel, Word
- Excellent written Viet/Eng and oral communication skills.
- Organization Skills: Need to stay focused, self- organised, prioritise work tasks and follow up with departments concerned to ensure effective planning for the events.
- Problem-Solving Skills: Being able to think creatively and act quickly to solve the issue is required under pressure and time constraints.
- Technical awareness with AV/IT although knowledge is not required.
- Ability to maintain a professional and positive attitude and work independently with little guidance in a fast-paced, changing environment.
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên nộp hồ sơ trực tiếp trên Hotel Job hoặc gửi qua email: recruitment(a)furamavietnam.com. Nếu có bất cứ thắc mắc gì, hãy liên lạc với Ms. Thư bộ phận Nhân sự qua số 02363.847333 (Ext: 3404)
PMA VINA Co.,Ltd – nhà sản xuất, cung cấp các sản phẩm phụ trợ công nghiệp, sản phẩm công nghiệp công nghệ cao.
PMA VINA có nhiều kinh nghiệm trong việc tư vấn các giải pháp tổng thể, thiết kế sản phẩm cơ khí, thiết kế máy và sản xuất các thiết bị phụ trợ công nghiệp.
Sản phẩm của PMA VINA là sự kết hợp giữa tay nghề người thợ với sự hỗ trợ chính xác của công nghệ hiện đại và sự tinh xảo đầy thẩm mỹ.
Tầm nhìn: Trở thành công ty dẫn đầu trong lĩnh vực sản xuất công nghiệp phụ trợ tại Việt Nam.
Sứ mệnh: Sản xuất ra các sản phẩm chất lượng cao nhất và cung cấp các giải pháp tốt nhất cho tất cả khách hàng của mình thông qua việc luôn nghiên cứu và đổi mới công nghệ.
Chúng tôi cam kết mang đến các sản phẩm chất lượng kỹ thuật cao đáp ứng tối đa yêu cầu từ quý khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành