Việc làm Concentrix Service Vietnam

Cập nhật 17/11/2024 21:11
Tìm thấy 21 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Concentrix Service Vietnam
Call Center Agent (At Your Service Agent)
Concentrix Service Vietnam
20 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/03/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 5
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

Answer incoming phone calls primarily from external callers in a timely and professional manner that reflects highly on the hotel and brand.

RESPONSIBILITIES:

- Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously.

- Record and controls accurately wake up calls.

- Page guests in co-operation with concerned departments.

- Record all entries on traffic sheets.

- Assist guests with international calls and directory queries.

- Call guests by name whenever possible.

- Page staff member when requested.

- Abide by principles of guest privacy.

- Handle guests’ needs or requests and reports complaints to the Call Center Manager.

- Report on logbook daily.

- Bill call costs.

- Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers.

- Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations.

- Advise defects on switchboard equipment to Manager.

- Maintain a clean work environment.

- Attend to all guest queries and requests promptly.

- Maintain detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system.

- Maintain detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard.

- Maintain Hotel Information.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:

- Good communication skills.

- Good Interpersonal Skills.

- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.

- Fluent in English.

- Second foreign language is preferred.

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:

- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.

- 1 year experience in customer service or switchboard operator.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Concentrix Service Vietnam
Concentrix Service Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà QTSC 9, Công viên phần mềm Quang Trung, Số 02 Đường Tô Ký, Phường Tân Hưng Thuận, Quận 12,

Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên.

Concentrix Việt Nam luôn đầu tư và nỗ lực nhằm cung cấp môi trường tốt nhất như:

Cơ hội học hỏi & phát triển

Kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể

Đầy đủ cơ hội phát triển nhân viên

Công nhận sự nỗ lực và sự cống hiến từ các cá nhân và tập thể

Sự khác biệt lớn khi có sự đồng hành tuyệt vời từ đội ngũ nhân viên Concentrix.

Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín "" Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020"" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.

Những nghề phổ biến tại Concentrix Service Vietnam

Bạn làm việc tại Concentrix Service Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Concentrix Service Vietnam

Concentrix Service Vietnam

Click để đánh giá