The job holder orient, build và execute development strategy on information technology application solutions which serves for the wholebank and meet Bank's business requirements và development strategy
Key Accountabilities (1)
Main Responsibilities
- Planning và orienting application development. Supervising, assigning, reviewing to ensure the quality of application operation implementation in order to achieve the goals set out in the strategy of developing information technology application solutions to serve the whole bank.
- Orient, analyze and evaluate new technology application trends at the whole line in order to update the appropriate roadmap and standards.
- Coordinate with business units to understand requirements và business development strategies as the basis for developing strategies for developing information technology application solutions to serve the whole bank
- Coordinate with IT units to develop strategies for developing information technology application solutions to serve the whole bank.
- Orienting, monitoring và supporting the implementation of investment projects, developing technology solutions to serve the whole bank
Risk management and compliance
- Risk identification and self-assessment of the department's risks during operation, Planning to deal with risks and coordinating
- Coordinate with related units to develop methods of measuring, assessing and mitigating risks.
- Ensure department operations comply with internal policies, regulations, procedures, guidelines, etc. and service quality commitments (SLAs)
- Participate in setting standards for application solutions for the purpose of guiding and controlling in providing sustainable, flexible and effective technology solutions.
- Participating in the development of policies, regulations, processes and guidelines on application solution development
- Perform other tasks as directed by Manager
- Lead members to participate in the building of the bank's organizational culture
PEOPLE MANAGEMENT
- Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
- Communicate team and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to team members
- Manage team performance & provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
- Enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching & feedback, etc.
- Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
- Responsible for developing talents within the team
- Act as a role model and promote corporate culture at sub- function level
- Understand & communicate relevant HR offerings to team members.
Head of Software Engineering/ CTO/ Director, Software Engineering
Key Relationships - Direct Reports
Employees under the department
Key Relationships - Internal Stakeholders
Interal units in Division and other Divisions
Key Relationships - External Stakeholders
State agencies (SBV, Technology department…); external Vendor
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- University degree or higher, majoring in finance/economics/banking/business administration/computer science
- Minimum 8 years in related field
- At least 4 years in management position
- English Level 3 (TOEIC = 650 - 699) / or according to TCB's regulations in each period
- Have a solid knowledge of application systems serving the operation of the whole bank
- Experience in managing a team of more than 20 people
Công ty TNHH Cresyn Hà Nội đã được công nhận là một chuyên gia trong lĩnh vực phụ kiện âm thanh và truyền thông trong 1959 năm qua, kể từ khi thành lập vào năm 1985 với tư cách là một công ty sản xuất tai nghe và tai nghe vào năm 60.
Hiện tại, Cressin đang cung cấp tai nghe, tai nghe và tai nghe điện thoại di động cho các nhà sản xuất âm thanh di động và âm thanh di động hàng đầu thế giới, và đã được khách hàng đón nhận vì chất lượng âm thanh và thiết kế tuyệt vời.
Cresin đang cố gắng hết sức để ra mắt thương hiệu Piaton với chất lượng âm thanh cao và thiết kế cao cấp ở thị trường nước ngoài để tham gia vào thị trường thiết bị âm thanh cao cấp và sử dụng nó như một động lực cho sự phát triển trong tương lai. Ngoài ra, chúng tôi đang chuẩn bị mở rộng thị trường sang nhiều lĩnh vực khác nhau thông qua đầu tư và R&D tích cực hơn.
Cresin sẽ luôn làm hết sức mình vì khách hàng của chúng tôi với mục tiêu đảm bảo công nghệ, phát triển thiết kế, hỗ trợ khách hàng, xây dựng dịch vụ và hoàn thành các cơ sở sản xuất toàn cầu thông qua nghiên cứu và phát triển liên tục. Ngoài ra, chúng tôi hứa sẽ tiếp tục niềm tin của khách hàng mà chúng tôi đã xây dựng trong những năm qua, dẫn đầu kỷ nguyên truyền thông trong tương lai, đi đầu trong việc nâng cao chất lượng cuộc sống của con người và cố gắng làm cho mọi người trên thế giới trải nghiệm âm thanh tiên tiến.
Review Cresyn Hà Nội
Công việc cạnh tranh, nhưng cơ hội thăng tiến không nhiều. Chế độ phúc lợi khá (Indeed)
Môi trường làm việc hiên đại, sạch sẽ, đầy đủ các tiện nghi (GG)
Quản lý tệ, sếp cũng tệ k kém, không có tý văn hoá nào cả (GG)