We are proud to help more than 10,000 businesses, including H&M, PayPal, Zoom, and Toyota, enrich their customer lifetime value, increase revenue and grow their brands. Our innovation and excellence have earned us numerous recognitions as a leader by industry analysts such as Gartner, Forrester, and IDC, reinforcing our role as a trailblazer in MarTech.
At our core, we believe work is about more than just numbers -- it's about the people. Our culture is dynamic and constantly evolving, shaped by every employee, their actions and their stories. With over 1500 Optimizers spread across 12 global locations, our diverse team embodies the "One Optimizely" spirit, emphasizing collaboration and continuous improvement, while fostering a culture where every voice is heard and valued.
Join us and become part of a company that's empowering people to unlock their digital potential!
Introduction
An IC1 engineer is at the start of his / her career and has a good conceptual understanding of SRE principles and operational concepts, typically derived from an undergrad degree, work in a related field, or an extended period of self-learning. IC1s can take on well-scoped improvements, tasks of larger projects, or specific bugs and deliver these on time and with high quality. They may require guidance from more established engineers and feel comfortable seeking help. They can collaborate well within their team and are receptive to feedback. They demonstrate an appreciation for good operational practices and are quick to pick up Optimizely’s processes and software design patterns. The emphasis for our IC1 engineers is on growth: blossoming sre skills, familiarity with ADEPT processes, learning Optimizely’s products, and budding mastery of their technical or product area of focus.
Job Responsibilities
- Able to take on well-scoped improvements or tasks that are part of a larger project, with occasional support, and complete it within reasonable time.
- Capable of implementing fixes for specific, low complexity bugs.
- Able to follow department and team processes like issue tracking, source control, code review, coding standards, monitoring, and logging standards, agile planning, incident, change management, maintaining and creating system documentation.
- Good conceptual understanding of SRE principles and operational concepts and can apply these in their daily work.
- Proficient in at least one programming language, paradigm and/or framework.
- Knowledge of system lifecycle management (automated and manual, security fundamentals, and build//deploy pipelines.
Bachelor’s Degree (Computer Science or engineering preferred) or equivalent work experience
Competencies
Communicating Effectively
Displaying Technical Expertise
Optimizely is committed to a diverse and inclusive workplace. Optimizely is an equal opportunity employer and does not discriminate on the basis of race, national origin, gender, gender identity, sexual orientation, protected veteran status, disability, age, or other legally protected status.
Công ty TNHH Cresyn Hà Nội đã được công nhận là một chuyên gia trong lĩnh vực phụ kiện âm thanh và truyền thông trong 1959 năm qua, kể từ khi thành lập vào năm 1985 với tư cách là một công ty sản xuất tai nghe và tai nghe vào năm 60.
Hiện tại, Cressin đang cung cấp tai nghe, tai nghe và tai nghe điện thoại di động cho các nhà sản xuất âm thanh di động và âm thanh di động hàng đầu thế giới, và đã được khách hàng đón nhận vì chất lượng âm thanh và thiết kế tuyệt vời.
Cresin đang cố gắng hết sức để ra mắt thương hiệu Piaton với chất lượng âm thanh cao và thiết kế cao cấp ở thị trường nước ngoài để tham gia vào thị trường thiết bị âm thanh cao cấp và sử dụng nó như một động lực cho sự phát triển trong tương lai. Ngoài ra, chúng tôi đang chuẩn bị mở rộng thị trường sang nhiều lĩnh vực khác nhau thông qua đầu tư và R&D tích cực hơn.
Cresin sẽ luôn làm hết sức mình vì khách hàng của chúng tôi với mục tiêu đảm bảo công nghệ, phát triển thiết kế, hỗ trợ khách hàng, xây dựng dịch vụ và hoàn thành các cơ sở sản xuất toàn cầu thông qua nghiên cứu và phát triển liên tục. Ngoài ra, chúng tôi hứa sẽ tiếp tục niềm tin của khách hàng mà chúng tôi đã xây dựng trong những năm qua, dẫn đầu kỷ nguyên truyền thông trong tương lai, đi đầu trong việc nâng cao chất lượng cuộc sống của con người và cố gắng làm cho mọi người trên thế giới trải nghiệm âm thanh tiên tiến.
Review Cresyn Hà Nội
Công việc cạnh tranh, nhưng cơ hội thăng tiến không nhiều. Chế độ phúc lợi khá (Indeed)
Môi trường làm việc hiên đại, sạch sẽ, đầy đủ các tiện nghi (GG)
Quản lý tệ, sếp cũng tệ k kém, không có tý văn hoá nào cả (GG)