We're seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you'll leverage your expertise in Dynamics 365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience.
You Will
- Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
- Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
- Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
- Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues.
- Provides feedback on how to improve automated tools.
- Follows processes provided by the business
- Proficient in English (4 skills)
- Available to work night shifts (on-site at the company, shift hours: 20:00 - 5:00 or 23:00 - 8:00)
- At least 3 months of experience in the IT industry is a must
- Customer service mindset
- Competitive salary depending on experience (For junior-level positions, the gross salary ranges from 20 to 22 million, plus, the night shift allowance may lead to a gross monthly salary of over 25 million, depending on your performance in the interview. For senior-level positions, the salary is open to negotiation)
- Salary at 100% during the probationary period
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
- 30% allowance on gross salary (If the working hours fall between 22:00 and 6:00, they can be counted toward the night shift allowance) + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
- Annual Health Checkup
Công ty TNHH Cresyn Hà Nội đã được công nhận là một chuyên gia trong lĩnh vực phụ kiện âm thanh và truyền thông trong 1959 năm qua, kể từ khi thành lập vào năm 1985 với tư cách là một công ty sản xuất tai nghe và tai nghe vào năm 60.
Hiện tại, Cressin đang cung cấp tai nghe, tai nghe và tai nghe điện thoại di động cho các nhà sản xuất âm thanh di động và âm thanh di động hàng đầu thế giới, và đã được khách hàng đón nhận vì chất lượng âm thanh và thiết kế tuyệt vời.
Cresin đang cố gắng hết sức để ra mắt thương hiệu Piaton với chất lượng âm thanh cao và thiết kế cao cấp ở thị trường nước ngoài để tham gia vào thị trường thiết bị âm thanh cao cấp và sử dụng nó như một động lực cho sự phát triển trong tương lai. Ngoài ra, chúng tôi đang chuẩn bị mở rộng thị trường sang nhiều lĩnh vực khác nhau thông qua đầu tư và R&D tích cực hơn.
Cresin sẽ luôn làm hết sức mình vì khách hàng của chúng tôi với mục tiêu đảm bảo công nghệ, phát triển thiết kế, hỗ trợ khách hàng, xây dựng dịch vụ và hoàn thành các cơ sở sản xuất toàn cầu thông qua nghiên cứu và phát triển liên tục. Ngoài ra, chúng tôi hứa sẽ tiếp tục niềm tin của khách hàng mà chúng tôi đã xây dựng trong những năm qua, dẫn đầu kỷ nguyên truyền thông trong tương lai, đi đầu trong việc nâng cao chất lượng cuộc sống của con người và cố gắng làm cho mọi người trên thế giới trải nghiệm âm thanh tiên tiến.
Review Cresyn Hà Nội
Công việc cạnh tranh, nhưng cơ hội thăng tiến không nhiều. Chế độ phúc lợi khá (Indeed)
Môi trường làm việc hiên đại, sạch sẽ, đầy đủ các tiện nghi (GG)
Quản lý tệ, sếp cũng tệ k kém, không có tý văn hoá nào cả (GG)