Mô tả công việc
Revenue Management
• Continuous analysis of changing channel distribution models and the impact on consumer booking trends
• Optimizes hotel and corporate pricing strategies through definition and management of BAR levels, stay restrictions and other tactics, which are congruent with demand factors and which are managed through all distribution channels
• Maintain rates which promote integrity and which protect the relationships with long term customers
• Work with Revenue Management Team to determine effective and engaging rate offers (packages) which are then offered into the right customer in the right channel
• Monitors transient, group and tour booking pace in order to determine pricing and availability controls for all reservation distribution sources. Discusses and implements changes in distribution plan accordingly
• Completes all rooms and revenue forecasting to accurately project unconstrained demand
• Ensure that appropriate overrides are in place, special events are accurately loaded in the system
• Determine unconstrained demand and maintains the data within the Demand Analysis strategies, both future and historical
• Work with Director of Sales & Marketing and Sales Team members to encourage strategic selection of the right piece of business, in keeping with brand guidelines
• Track and analyze of competitive set pricing and yield strategies, gaining the ability to predict the comp set reaction to changes in the marketplace
• Plays an active role in the Strategic Planning, Marketing Plan and budgeting processes
• Chairs and prepares materials for the weekly Revenue Management Meetings
• Prepares revenue updates as required
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain
- Opportunities for career advancement, training and development
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period
- Accor employee’s benefits as per Hotel policies
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism/ Hospitality Business Management is preferred.
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience with managerial position.
- English language is essential.
- Strong teamwork, interpersonal and customer service skills.
- Has the ability to trouble shoot.
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to Talent & Culture Department!
Chính thức thành lập từ năm 2012, với quá trình phát triển lâu dài và bền vững, Công ty TNHH Đầu tư Thương mại và Dịch vụ Hoàng Cương tự hào là hệ thống siêu thị thiết nhà bếp - bồn tắm hàng đầu Việt Nam. Tại đây, các sản phẩm được bày mẫu công phu, sáng tạo đến từ các thương hiệu hàng đầu trên thế giới như: Bosch, Teka, Bonucci, Hafele, Malmo,Ariston, Cata, Panasonic, Euroking, Govern... Công ty TNHH Đầu tư Thương mại và Dịch vụ Hoàng Cương cam kết các sản phẩm bày bán tại Showroom đều được đảm bảo nguồn gốc xuất xứ, được nhập chính hãng có CO/CQ đầy đủ. Công ty là nơi duy nhất khách hàng được lựa chọn và trải nghiệm thực tế các sản phẩm trước khi quyết định mua hàng.
Thời gian qua, Công ty TNHH Đầu tư Thương mại và Dịch vụ Hoàng Cương đã làm việc không ngừng nghỉ với đối tác là những thương hiệu hàng đầu về thiết bị nhà bếp để mang đến cho quý khách những dòng sản phẩm Bếp - gia dụng tốt nhất trên thị trường và luôn đảm bảo sản phẩm tới tay người tiêu dùng với mức giá rẻ nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành