- Receive and resolve issues related from customers, be the focal point for troubleshooting, etc.
- Coordinate with internal departments to handle daily tasks to operate the service and resolve problems.
- Foster collaboration between different departments (e.g., sales, marketing, finance) to ensure seamless operational processes and achievement of common goals.
- Project Management: Lead cross-functional projects, ensuring timely delivery within budget while meeting quality standards.
- Performance Monitoring and Reporting to maintain and develop quality assurance processes to ensure that operations meet established standards and regulations.
- Prepare weekly/monthly/quarterly reports with daily tasks.
- Other tasks as requested by the direct line manager.
- Support Admin Tasks such as filing documents, hosting contracts, paying promotion costs, etc.
- Minimum Qualifications: University degree majoring in Economics, Marketing, Business,etc
- Experience:
- Have knowledge about operating payment services including offline and online payment (websites, mobile applications that sell products/services).
- Have experience in business operations or a similar role
- Essential skills:
- Proficient in English.
- Proficient in office tools/skills
- Proficient in using analytical tools is a plus
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Adaptable and resilient in a fast-paced environment.
- Personal characteristics:
- Responsibility, honest, enthusiastic
- Withstand pressure with high and repetitive workload
- Strategic thinker with a focus on results.
- Detail-oriented with strong organizational skills.
DEK Technologies Việt Nam được thành lập vào năm 2008 với mục đích mang lại lợi thế cạnh tranh cho hoạt động kinh doanh đang phát triển của chúng tôi. DEK Technologies Việt Nam là văn phòng lớn nhất với hơn 500 nhân viên và được lãnh đạo bởi một người Úc, do đó đảm bảo ảnh hưởng mạnh mẽ của phương Tây giúp san bằng sự khác biệt về văn hóa của các văn phòng quốc tế của chúng tôi. DEK Technologies Vietnam được biết đến là một tổ chức chuyên nghiệp và vui vẻ. Thiết lập mối quan hệ tuyệt vời với khách hàng và trong công ty, tạo nên một môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm sức khỏe, bảo hiểm y tế và tai nạn bổ sung 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Câu lạc bộ thể thao & âm nhạc, lớp học yoga & piano
- Du lịch hàng năm trong nước và nước ngoài
- Ngày gia đình hàng năm
- Tiệc cuối năm, Tiệc BBQ, Team Building, Lễ ra mắt, Trung thu, Giáng sinh, Cảm ơn, v.v.
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, DEK Technologies Vietnam được thành lập.
- Năm 2010, Công ty đạt được chứng chỉ ISO 9001:2008.
- Năm 2012, Công ty mở rộng văn phòng sang Hà Nội.
- Năm 2014, Công ty được vinh danh là một trong những công ty phát triển phần mềm tốt nhất Việt Nam bởi VietnamWorks.
- Năm 2016, Công ty được vinh danh là một trong những công ty phát triển phần mềm tốt nhất Việt Nam bởi VietnamWorks.
- Năm 2018, Công ty được vinh danh là một trong những công ty phát triển phần mềm tốt nhất Việt Nam bởi VietnamWorks.
- Năm 2020, Công ty đạt được chứng chỉ CMMI Level 3.
Mission
- Phát triển các công nghệ thông tin tiên tiến để mang lại giá trị cao nhất cho khách hàng và đóng góp vào sự phát triển bền vững của ngành công nghiệp công nghệ thông tin.
Review DEK Technologies
Đồng nghiệp thân thiện, Tốt (RV)
Một công ty tuyệt vời với những con người tuyệt vời. (RV)
Lương không cao, môi trường không học hỏi được nhiều, đồng nghiệp ko tốt