Việc làm Đại An

Cập nhật 25/08/2024 17:14
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Bảo Vệ Đại An
Human Resources Officer
Đại An
11 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

1. General Administration:

  • Supervise the day-to-day administrative operations of the resort, including managing office supplies and facilities.
  • Coordinate with other departments to ensure smooth operations and communication.
  • Manage staff schedules, ensuring adequate coverage in all areas of resort operation.
  • Coordinate staff payroll administration, ensuring accuracy and timeliness of payments.
2. Activity Coordination:
  • Oversee the planning and execution of resort activities, ensuring they meet guest satisfaction and safety standards.
  • Collaborate with the activities team to organize daily, weekly, and seasonal recreational events for guests.
  • Ensure the proper training and preparedness of activity staff to deliver high-quality guest experiences.
  • Monitor guest feedback on activities and suggest improvements to enhance guest satisfaction.
3. Employee Engagement and Welfare:
  • Promote employee welfare and morale by organizing team-building activities, staff events, and celebrations.
  • Coordinate staff training programs to improve skills and customer service excellence.
  • Address employee concerns and ensure a positive work environment.
4. Reporting and Documentation:
  • Prepare regular reports on HR activities, staffing levels, and any issues affecting resort operations.
  • Maintain up-to-date records of employee attendance, leaves, and disciplinary actions.
  • Assist in preparing annual budgets related to HR and activity planning.

Quyền lợi được hưởng

  • 100% salary and service charge in probation.
  • Join in social insurance after probation.
  • Accommodation at Staff house with 3 meals/ day.
  • 12 days Annual leave in a year.
  • Annual home visit allowance.
  • Participate in staff activities: Birthday, YEP, Outing trip,...

Yêu cầu công việc

1. Education: College's degree in Human Resources, Hospitality Management, Business Administration, or related field.
2. Experience: At least 2-3 years of experience in HR or administration, preferably in the hospitality or resort industry.
3. Skills:
  • Strong organizational and multitasking abilities.
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Proficiency in HR software and Microsoft Office Suite.
  • Knowledge of labor laws, safety regulations, and general resort operations.
4. Personal Attributes:
  • Leadership and decision-making capabilities.
  • Ability to work under pressure.
  • Strong problem-solving skills and a customer-oriented mindset.

Yêu cầu hồ sơ

Directly apply on Hoteljob.vn or zalo 0799 667 123
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
117 Đường số 51,P.Tân Quy,Quận 7,TP.Hồ Chí Minh

Công ty Đại An thành lập năm 2003, là công ty thành viên của PHI Holdings, hiện có hơn 1.000 nhân viên làm việc tại Việt Nam với tổng vốn đầu tư là 100 tỷ đồng và doanh số hằng năm đạt trên 650 tỷ đồng. 

Công ty Đại An tự hào nằm trong Top 200 Doanh nghiệp hàng đầu của Việt Nam, 4 lần vinh dự đạt giải thưởng Sao Vàng Đất Việt và nhiều giải thưởng vinh danh khác của Trung ương và TP Hà Nội. 

Với gần 15 năm kinh nghiệm, Đại An đã cung cấp dịch vụ bảo vệ, vệ sinh và nguồn nhân lực cho hơn 200 đại sứ quán, cơ quan, tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam. Trong nhiều năm liên tục, Đại An là đơn vị cung ứng nguồn nhân lực và đảm bảo công tác an ninh tại các sự kiện thể thao lớn nhất Đông Nam Á (Seagames, Paragames), các giải AFF Cup và vòng loại World Cup 2006.

Những nghề phổ biến tại Đại An

Bạn làm việc tại Đại An? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại An

Đại An

Click để đánh giá