Mô tả công việc
- Work with line manager and other teams to propose food campaign to achieve food target
- Define merchant groups with clear characteristics to join food campaign accordingly
- Work closely with acquisition and account team to ensure campaign is properly executed as committed
- Work closely with brand, growth and CRM team to ensure campaign is properly executed
- Ensure the quality of the merchant and the deal is in line with the plan
- Monitor, identify, analyze and suggest to close any gap between actual and target of the campaign
- Other tasks assigned by the Line Manager
Yêu cầu công việc
- University graduate or higher education in business or relevant fields
- 2+years of experience in the sales/business development,F&B industry background is big plus
- Ability to report and analyze the situation based on data
Personal Qualification:
- Outstanding verbal and written communication skills
- Spoken and written English skills of conversational level
- Negotiation skills
- Work independently with minimum supervisor
Quyền lợi được hưởng
- 13th salary
- Social Insurance
- Medical healthcare
- Annual health check
- 15 days annual leave
- Transportation fee (BE's services)
- Performance bonus
- Holiday bonus
- Team Building and many engagements activities.
Công ty Đại An thành lập năm 2003, là công ty thành viên của PHI Holdings, hiện có hơn 1.000 nhân viên làm việc tại Việt Nam với tổng vốn đầu tư là 100 tỷ đồng và doanh số hằng năm đạt trên 650 tỷ đồng.
Công ty Đại An tự hào nằm trong Top 200 Doanh nghiệp hàng đầu của Việt Nam, 4 lần vinh dự đạt giải thưởng Sao Vàng Đất Việt và nhiều giải thưởng vinh danh khác của Trung ương và TP Hà Nội.
Với gần 15 năm kinh nghiệm, Đại An đã cung cấp dịch vụ bảo vệ, vệ sinh và nguồn nhân lực cho hơn 200 đại sứ quán, cơ quan, tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam. Trong nhiều năm liên tục, Đại An là đơn vị cung ứng nguồn nhân lực và đảm bảo công tác an ninh tại các sự kiện thể thao lớn nhất Đông Nam Á (Seagames, Paragames), các giải AFF Cup và vòng loại World Cup 2006.