Việc làm Đại An

Cập nhật 25/08/2024 17:14
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Bảo Vệ Đại An
Senior Sales Executive/ Chuyên viên Kinh doanh cao cấp
Đại An
11 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

Senior Sales Executive is in charge of tasks related to advising on building business strategies, improving customer experience services and developing potential customers database with the goal of maintaining & growing business opportunities.

1. Customer database:

  • Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
  • Foster strong relationships with existing clients;
  • Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
2. Consulting & Sales:
  • Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
  • Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
  • Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
  • Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.

3. Catering Operations:

  • Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
  • To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
  • Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
  • Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.

4. Service quality & Customer service:

  • Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
  • Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
  • Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.

Other duties as assigned by the Sales Manager.

Quyền lợi được hưởng

  • Service charge bonus payable on monthly basic;
  • 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
  • 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
  • Duty meal and parking provided;
  • Annual health check-up, annual holiday trip with team;
  • Opportunities for learning and development;
  • Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
  • 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.

Yêu cầu công việc

Onboard from 01/03/2025;

1. Qualification & Experiences:

  • Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
  • Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;

2. Skills:

  • Excellence communicative English (both verbal & written);
  • High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
  • Good interpersonal and communication skills;
  • Ability to conduct market research will be essential.

3. Personality:

  • Clever, ability to work independently;
  • Resulted oriented, proactive & honestly;
  • Ability to work under stress;
  • Passion for delivering exceptional levels of guest service.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN

or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
117 Đường số 51,P.Tân Quy,Quận 7,TP.Hồ Chí Minh

Công ty Đại An thành lập năm 2003, là công ty thành viên của PHI Holdings, hiện có hơn 1.000 nhân viên làm việc tại Việt Nam với tổng vốn đầu tư là 100 tỷ đồng và doanh số hằng năm đạt trên 650 tỷ đồng. 

Công ty Đại An tự hào nằm trong Top 200 Doanh nghiệp hàng đầu của Việt Nam, 4 lần vinh dự đạt giải thưởng Sao Vàng Đất Việt và nhiều giải thưởng vinh danh khác của Trung ương và TP Hà Nội. 

Với gần 15 năm kinh nghiệm, Đại An đã cung cấp dịch vụ bảo vệ, vệ sinh và nguồn nhân lực cho hơn 200 đại sứ quán, cơ quan, tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam. Trong nhiều năm liên tục, Đại An là đơn vị cung ứng nguồn nhân lực và đảm bảo công tác an ninh tại các sự kiện thể thao lớn nhất Đông Nam Á (Seagames, Paragames), các giải AFF Cup và vòng loại World Cup 2006.

Những nghề phổ biến tại Đại An

Bạn làm việc tại Đại An? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại An

Đại An

Click để đánh giá