Mô tả công việc
- Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling.
- Determine and give complimentary to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates).
- Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points.
- Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail.
- Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations.
- Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns.
- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
Yêu cầu công việc
- Can communicate fluently by English (from Toeic 700) and Chinese (from HKS 3)
- High school diploma or GED; 2 years experience in the sales and marketing, guest services, front desk, or related professional area.
- Or 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; no work experience required.
Quyền lợi được hưởng
- 2 month probationary period, receive full salary & service fee bonus & participate in social insurance
- 05 working days according to regulations
02 days off per week. - PVI comprehensive health insurance.
- Uniforms and shift meals are provided by the Hotel
Free parking for motorbikes and cars. - Rates for group employees are applied when using services at the hotel.
- Creative and friendly working environment.
- Domestic and international training courses.
- Vacation/annual leave
Periodic health examination. - Career development opportunities at Sheraton hotel chain and Marriott International.
Được thành lập năm 2003, Tiền thân công ty xuất phát từ cửa hàng phân phối bồn nước – thái dương năng, thiết bị vệ sinh, hiện nay công ty TNHH Điện máy Sakura Việt Nam là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực máy lọc nước và bồn nước. Qua 19 năm hoạt động Điện máy Sakura hiện có hàng triệu khách tại Việt Nam. Điện máy Sakura cũng vinh dự trở thành đối tác lớn của các thương hiệu nổi tiếng: Sơn Hà, Karofi, Kangaroo, Aosmith, tự hào là một trong các doanh nghiệp đi đầu trong việc bán hàng điện máy trực tuyến.
Thông qua các giải pháp bán hàng đột phá, các sản phẩm điện máy online của Điện máy Sakura Việt Nam giúp cho hàng triệu gia đình dù ở điều kiện kinh tế nào đều có cơ hội sử dụng sản phẩm với chất lượng tốt nhất.
Tầm nhìn: Trở thành top đầu trong lĩnh vực bán lẻ Điện máy - thiết bị vệ sinh- thiết bị xây dựng, nội thất dựa trên yếu tố mang tính chiến lược và tập trung sức mạnh nội lực
Gía trị cốt lõi: Định hướng con người của Điện máy Sakura Việt Nam trong chiến lược nhân sự với 6 giá trị cốt lõi:
- Khách hàng là trên hết
- Cam kết hành động
- Liên tục cải tiến
- Tinh thần phối hợp
- Phát triển nhân lực
- Đoàn kết là sức mạnh
Với phương châm: “Lấy sự Hài lòng của Khách hàng làm niềm Hạnh phúc của SAKURA”
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2003
Mission
Sứ mệnh: Mang đến khách hàng sản phẩm:
Tốt nhất – Phù hợp nhất - Kịp thời nhất – Chuyên nghiệp nhất - Tin tưởng nhất.