Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's strategy including working with senior management to identify business goals and objectives and then designing and implementing a digital solution that meets those goals.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients via calls, emails, and meetings.
- Present and promote our business intelligence services to prospective clients.
- Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Regularly update clients on new features and services.
- Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Other tasks as assigned by line manager and the Sales Capability Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in business administration, Information Technology, Data Sciense, Business Intelligence, Consultant or a related field.
- 1 - 3 years of experience in the business, preferable in consulting industry (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting).
- Fluently in English (Equivalent to IELTS 6.0).
- Proven experience in non-cx service development, or a similar role, preferably within the business intelligence or IT services sector.
- Have a good and large network and connections to identify and reach out potential lead for providing business intelligence.
- Proven ability to drive the sales process from lead generation to closing deals.
- Strong negotiation and problem-solving skills.
- Understanding business intelligence concepts and solutions is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: - Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: - Monday – Friday from 8AM - 5PM.
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- Competitive salary with annual raises and promotion opportunities.
- Quarterly, Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance. - Lương: 25 Tr - 35 Tr VND
Công ty TNHH Dược Hồng Lộc Phát được thành lập vào ngày 22-08-2016 với mục tiêu cung cấp dịch vụ “Logistic nhanh nhất” chuyên ngành Dược và Thiết bị Y tế trên toàn quốc.
Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình, tận tâm, đem hết năng lực phục vụ, là bạn đồng hành tốt nhất của khách hàng, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và xã hội trong ngành Dược và
Thiết bị y tế trong nước.
Không ngừng phát triển để cung cấp cho quý Khách hàng các dòng sản phẩm công nghệ mới và chất lượng tốt nhất. Cung cấp cho quý khách hàng giải pháp tốt nhất, giúp cộng đồng có cuộc sống khỏe mạnh và chất lượng.
Phương châm “ Khách hàng là trọng tâm hàng đầu” chúng tôi luôn lắng nghe, thấu hiểu để ngày càng hoàn thiện hơn, nhằm phục vụ cho quý khách hàng 1 cách tốt nhất.
Kinh doanh Dược phẩm, Thiết bị y tế chất lượng, giữ gìn uy tín và đạo đức kinh doanh.
Tìm kiếm lợi nhuận dựa trên việc luôn mang đến lợi ích và gia tăng giá trị khác biệt cho khách hàng.