Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The Country Sales Manager (Export & Long Haul) is responsible for overseeing the Sales team to achieve sales targets. This role involves building a high-performance team, developing strategies to increase market share, and maintaining strong client relationships.
KEY RESPONSIBILITIES
1. Sales Performance
- Oversee and ensure targets of the sales team are met.
- Lead and steer the sales team towards achieving sales targets by providing guidance, joining sales visits.
- Develop and implement strategies to generate new business opportunities with existing and new customers, increase market share.
- Provide all customer visits, opportunities, Sales Leads and any other customer prospective information within Sales systems.
- Build and maintain strong relationships with clients, partners, and stakeholders.
- Negotiate contracts and agreements with clients to secure profitable deals.
- Liaise and co-ordinate with internal departments and the company’s network to ensure customer satisfaction and problem resolution.
- Support the Trade Manager in setting up weekly volume forecasts to ensure accurate planning and execution.
2. Market Intelligence & Report
- Monitor market trends and competitor activities to identify opportunities and threats.
- Prepare and present sales reports, forecasts, and performance analysis for senior management.
- Backup for the Trade Manager in preparing market reports and conducting rate discussions with liners during their absence.
3. People and Compliance Management
- Monitor & coach the Sales team to expand their capabilities and build senior sales in the organization.
- Foster a collaborative and high-performance team environment.
- Guide, train and ensure the team’s compliance.
Yêu Cầu Công Việc
- Proven experience in export sales, preferably in the shipping or logistics industry.
- Strong understanding of international trade regulations and shipping procedures.
- Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills.
- Strong leadership skills.
- Ability to analyze market trends and develop sales strategies accordingly.
- Proficiency in Microsoft Office and CRM software.
- Excellence in English is required. Good in Chinese is a plus.
- Willingness to travel.
- Consistently meets compliance standards.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Dược Hồng Lộc Phát được thành lập vào ngày 22-08-2016 với mục tiêu cung cấp dịch vụ “Logistic nhanh nhất” chuyên ngành Dược và Thiết bị Y tế trên toàn quốc.
Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình, tận tâm, đem hết năng lực phục vụ, là bạn đồng hành tốt nhất của khách hàng, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và xã hội trong ngành Dược và
Thiết bị y tế trong nước.
Không ngừng phát triển để cung cấp cho quý Khách hàng các dòng sản phẩm công nghệ mới và chất lượng tốt nhất. Cung cấp cho quý khách hàng giải pháp tốt nhất, giúp cộng đồng có cuộc sống khỏe mạnh và chất lượng.
Phương châm “ Khách hàng là trọng tâm hàng đầu” chúng tôi luôn lắng nghe, thấu hiểu để ngày càng hoàn thiện hơn, nhằm phục vụ cho quý khách hàng 1 cách tốt nhất.
Kinh doanh Dược phẩm, Thiết bị y tế chất lượng, giữ gìn uy tín và đạo đức kinh doanh.
Tìm kiếm lợi nhuận dựa trên việc luôn mang đến lợi ích và gia tăng giá trị khác biệt cho khách hàng.