Việc làm Dược Hồng Lộc Phát

Cập nhật 11/12/2024 16:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dược Hồng Lộc Phát
Leasing Manager (Office)
Dược Hồng Lộc Phát
68 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Job Description

· Focus on commercial leasing for both office and retail asset classes to maximize occupancy and revenue for office properties.

· Deep understanding of the commercial real estate market, and in commercial leasing process, contracts, and terms.

· Work and maintain relationships with tenants, brokers, and stakeholder.

· Responsible for finding new tenants suitable to achieve owner's objectives, which includes maximizing revenue and improving building occupancy.

· Required to manage multiple tasks simultaneously, acting as a liaison between internal departments including Project.

· Development, Property Management, Investment, and Marketing teams.

· Conduct regular market research to assess competition, pricing, and occupancy.

· Prepare reports and presentations for senior management for decision-making.

· Prepare all leasing documentation from Commercial terms & conditions, Deal analysis, Offer To Lease, Lease Agreement and other relevant documentation.

· Source for tenants independently and with agencies. Bringing tenants for site visits and follow-through to negotiate and close leasing contracts.

· Work with internal system to update data and manage the leasing system.

· Work closely with other team members to provide timely and accurate leasing information to make sure smoothly leasing activities.

· Assist the direct superiors in achieving the department’s business goals.

· Perform other duties as required.

Required qualifications

· Bachelor’s degree in Business, Real Estate, or a related field

Required working experience

· At least 5-7 years of experience in commercial real estate leasing with a focus on office spaces

Required languages

· Good at English

Required knowledge and skills

· Strong on negotiation, communication, and interpersonal skills

· Proven ability to manage multiple tasks and projects simultaneously

· Proficient in relevant software and tools (MS Office). Experience with SAP systems is a plus

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dược Hồng Lộc Phát
Dược Hồng Lộc Phát Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
72B13, KDC 91B, P. An Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ

Công ty TNHH Dược Hồng Lộc Phát được thành lập vào ngày 22-08-2016 với mục tiêu cung cấp dịch vụ “Logistic nhanh nhất” chuyên ngành Dược và Thiết bị Y tế trên toàn quốc.

Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình, tận tâm, đem hết năng lực phục vụ, là bạn đồng hành tốt nhất của khách hàng, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và xã hội trong ngành Dược và

Thiết bị y tế trong nước.

Không ngừng phát triển để cung cấp cho quý Khách hàng các dòng sản phẩm công nghệ mới và chất lượng tốt nhất. Cung cấp cho quý khách hàng giải pháp tốt nhất, giúp cộng đồng có cuộc sống khỏe mạnh và chất lượng.

Phương châm “ Khách hàng là trọng tâm hàng đầu” chúng tôi luôn lắng nghe, thấu hiểu để ngày càng hoàn thiện hơn, nhằm phục vụ cho quý khách hàng 1 cách tốt nhất.

Kinh doanh Dược phẩm, Thiết bị y tế chất lượng, giữ gìn uy tín và đạo đức kinh doanh.

Tìm kiếm lợi nhuận dựa trên việc luôn mang đến lợi ích và gia tăng giá trị khác biệt cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Dược Hồng Lộc Phát

Bạn làm việc tại Dược Hồng Lộc Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược Hồng Lộc Phát

Dược Hồng Lộc Phát

Click để đánh giá