Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Công ty TNHH Dược phẩm Helios được thành lập từ năm 2016. Helios định hướng xây dựng doanh nghiệp kinh doanh hiệu quả theo chuẩn mực quốc tế, công ty lựa chọn lĩnh vực hoạt động bao gồm: nhập khẩu, phân phối dược phẩm, mỹ phẩm, thực phẩm chức năng, hoạt chất và thiết bị y tế; dịch vụ tư vấn, xúc tiến thương mại và đầu tư dược phẩm. Lựa chọn các thương hiệu uy tín hàng đầu trên thế giới để mang đến tiếp cận gần hơn phục vụ người Việt Helios là đối tác chiến lược của hơn 50 công ty và phân phối chính hãng nhiều nhãn hàng tại Việt Nam: Velit Biopharma S.R.L (Ý), Alifarm S.A (Tây Ban Nha), Erbozeta S.p.a. (Ireland), UST MFG LLC (Mỹ), Genoscope Sp.z.o.o Sp.k (Ba Lan),... Helios Pharma phân phối sản phẩm trên toàn quốc phủ khắp các tỉnh thành tại hơn 3000 đơn vị uy tín như: Guardian, Sammishop, Pharbaco, Hasaki, Watsons,... Công ty mong muốn trở thành đơn vị được tin tưởng và ưu tiên lựa chọn hàng đầu của khách hàng trong tìm kiếm giải pháp chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp.