Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Create, manage analyze and increase performance of digital paid media campaign in accordance with marketing & communication strategy.
· Create & align SEO strategies for websites & manage SEO performance and create new value for business. Identify user trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights.
· Conduct websites, digital assets and marketing channels performance analysis with proposals for further growth. Utilize strong analytical capacity to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points, instrument’s conversion points and optimize user funnels.
· Implement market research about marketing trends, user demands change and competitor analysis to explore applicable user growth marketing opportunities and diversified user growth channels/model.
· Develops, and executes communications plan in alignment with brand/ product goals.
· Work closely and collaborate with cross-functional teams to deliver promotion campaigns on Website, MiniApp for key customers.
· Cooperate with external marketing agencies and/or internal partners to achieve business/ campaign objectives
· Project management including planning, execution, data monitoring & analysis
· Manage Budget of project
Yêu Cầu Công Việc
Experience
· Demonstrable experience managing SEO, SEM, marketing database, email, paid media campaign. Familiarity with B2B and B2C advertising and communication campaign.
· Experience working with data sets, CRM or CDP is a plus.
· Experience in developing & optimizing landing pages, website, digital asset and user funnels
· Proven work experience in Digital & Social Media Marketing (2-3 years). Strong knowlege of Social Media management including Facebook, TikTok, Zalo, etc.
Required Skills/ Abilities
· Have a solid foundation and experience working with website analytics tools. Hands-on experience with web content management tools
· Strong analytical skills and data-driven thinking
· Have attention to detail & Can plan in advance, but also quickly adapt new requirements
· Good in presentation skill. Basically communicate in English
· Able to work under high pressure
· Bachelor degree in Marketing, Business Administration…
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Dược phẩm Helios được thành lập từ năm 2016. Helios định hướng xây dựng doanh nghiệp kinh doanh hiệu quả theo chuẩn mực quốc tế, công ty lựa chọn lĩnh vực hoạt động bao gồm: nhập khẩu, phân phối dược phẩm, mỹ phẩm, thực phẩm chức năng, hoạt chất và thiết bị y tế; dịch vụ tư vấn, xúc tiến thương mại và đầu tư dược phẩm. Lựa chọn các thương hiệu uy tín hàng đầu trên thế giới để mang đến tiếp cận gần hơn phục vụ người Việt Helios là đối tác chiến lược của hơn 50 công ty và phân phối chính hãng nhiều nhãn hàng tại Việt Nam: Velit Biopharma S.R.L (Ý), Alifarm S.A (Tây Ban Nha), Erbozeta S.p.a. (Ireland), UST MFG LLC (Mỹ), Genoscope Sp.z.o.o Sp.k (Ba Lan),... Helios Pharma phân phối sản phẩm trên toàn quốc phủ khắp các tỉnh thành tại hơn 3000 đơn vị uy tín như: Guardian, Sammishop, Pharbaco, Hasaki, Watsons,... Công ty mong muốn trở thành đơn vị được tin tưởng và ưu tiên lựa chọn hàng đầu của khách hàng trong tìm kiếm giải pháp chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp.