Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
- Monthly Salary: 23M ~ 38M VND Gross
<Job Responsibilities>
- Sales and new business development of woodchip and wood pellet
- Maintain relationships with existing suppliers by making regular visits, understanding their needs, and anticipating new sales opportunities.
- Communication, negotiation, and cooperation with HeadQuarter departments on sales
- Cargo quality control conducting
- Market research:
* Monitor market trends, competitive activities, and industry trends
* Conduct, compile, and report market research for strategic decision-making
- Other necessary duties assigned by the Manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree
・Language: English - Business Level
・Experience:
- Having at least 1 year of sales experience in the Woodchip/ Wood pellet industry
- Good skills in Microsoft Offices.
- Strong communication, and negotiation skills,
- Team player who can also strategize, act, and execute independently
<Preferable Skills>
- Work experience such as forest certification consultant like as SGS, Bureau Veritas, or experience certification jobs in woodchip/ Wood pellet is preferable
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 35
- Lương: 23 Tr - 38 Tr VND
Công ty TNHH DVN Việt Nam tiền thân là Công ty Cổ phần Thương mại Cơ điện Đầu tư Việt Nam được thành lập kể từ ngày 28 / 05 / 2008, hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực thi công các công trình thể thao (sân bóng, sân golf và sân vườn) và kinh doanh các sản phẩm cỏ nhân tạo. Qua gần 10 năm hoạt động và phát triển, DVN Việt Nam tự hào là một doanh nghiệp trẻ, phát triển bền vững; luôn tôn trọng quyền con người và quyền được đối xử công bằng; tất cả CBCNV luôn cư xử nhã nhặn, lịch sự, ân cần đối với đồng nghiệp và khách hàng, đồng thời thực hiện đúng trách nhiệm của mình.