Yêu cầu công việc
Requirements:
1. Education background requirements:
- Degree qualified in Finance and Accounting area. Completion or partial completion of professional accounting qualifications (ACCA, CPA, ICAEW) is a plus.
2. Experience/Industry requirements:
- Good people leadership and ability to cooperate smoothly with other teams.
- Keen to drive changes via automation and system integrations to improve efficiency and productivity.
- Ability to effectively make decisions with limited time and information.
- Achieve results through influence, persuasion, collaboration, and relationship building.
- Strong Microsoft Office skill, especially Excel. Experience in dealing with large volume data.
- Minimum 3 years of relevant working experience.
- Experience using NetSuite accounting software is a plus.
- Be careful and honest.
- Ability to work under pressure and independently.
3. Competency requirements:
- Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
- Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
- Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
- Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Công ty TNHH DVN Việt Nam tiền thân là Công ty Cổ phần Thương mại Cơ điện Đầu tư Việt Nam được thành lập kể từ ngày 28 / 05 / 2008, hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực thi công các công trình thể thao (sân bóng, sân golf và sân vườn) và kinh doanh các sản phẩm cỏ nhân tạo. Qua gần 10 năm hoạt động và phát triển, DVN Việt Nam tự hào là một doanh nghiệp trẻ, phát triển bền vững; luôn tôn trọng quyền con người và quyền được đối xử công bằng; tất cả CBCNV luôn cư xử nhã nhặn, lịch sự, ân cần đối với đồng nghiệp và khách hàng, đồng thời thực hiện đúng trách nhiệm của mình.