*Scope of responsibilities:
- Scrutinize and assess of the quality of existing operational management documents for Finance, Human Resources, Sales, Academic Operations, IT, Marketing, and other departments, including but not limited to regulations, procedures, standards, and guidelines across the entire system;
- Consolidate with departments and branches to plan operational management documents that will be used uniformly across the system and those that will be used specifically at the branch level;
- Develop, improve, and maintain a quality management system to ensure the quality of departmental operational processes;
- Implement training for relevant personnel to ensure that the operational management system is executed according to quality standards;
- Manage regulations and procedures during operations;
- Conduct periodic quality scrutiny, identify potential issues, and propose solutions;
- Analyze quality data, identify trends, and suggest necessary improvements;
- Prepare periodic process quality reports and present the results of quality scrutiny and assessments to the Leadership;
- Monitor and ensure the implementation of corrective and preventive actions;
- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
*Requirements:
- General Requirements:
- Education: Bachelor's degree or above, preferably in Quality Management, Education, Business Administration or related fields;
- Experience: At least 5-7 years of experience in quality control and assurance, preferably in the education sector or related industries;
- Computer Skills: Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.);
- Language Skills: Good English proficiency in all four skills: Listening, Speaking, Reading, and Writing.
- Knowledge and Skills:
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Effective communication and presentation skills;
- Excellent organizational and time management skills;
- Systems thinking;
- Detail-oriented, accurate, and reliable;
- Highly responsible and disciplined;
- Honest, enthusiastic, and friendly;
- Values and adheres to professional ethics;
- Ability to work under pressure.
Location: 27 Lê Văn Lương, Bắc Từ Liêm, Hà Nội.
FABTEK sản xuất kinh doanh tại Việt Nam từ năm 2003. FABTEK sản xuất các sản phẩm chất lượng từ thép, thép không gỉ và nhôm với nhiều chủng loại của các ngành công nghiệp trên toàn thế giới. Chúng tôi sản xuất các sản phẩm trong y học, xây dựng, nông nghiệp, ô tô, khai thác mỏ, thực phẩm và đồ uống, cùng với nhiều ngành công nghiệp khác.
FABTEK cung cấp cho khách hàng dịch vụ cao cấp từ khâu phát triển sản phẩm đến nhãn hiệu và bao bì dành riêng cho khách hàng.
Hệ thống Lập kế hoạch Nguồn lực Sản xuất (MRP) đang được áp dụng để đảm bảo một quy trình sản xuất được tổ chức hợp lý.
Do FABTEKs tại một khu vực có chi phí lao động tương đối thấp, FABTEK có thể cung cấp cho khách hàng những sản phẩm chất lượng với mức giá cạnh tranh.
FABTEK mang đến cho khách hàng sự linh hoạt trong việc đặt hàng với khối lượng đặt hàng từ nhỏ đến lớn tùy theo yêu cầu của mình.
FABTEK tự hào trong việc thực hành đạo đức kinh doanh tốt, mang đến cho khách hàng sự tự tin để phát triển thương hiệu sản phẩm trên thị trường của chính họ