Would you like to become part of the world's most international company in the world?
A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.
Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!
YOUR TASKS:
- Responsible for revenue generated from a geographically assigned sales territory (or business portfolio) by servicing and retaining existing customers and targeting new business opportunities.
- Manage a portfolio of customers and potential customers via personal sales visits, using face-to-face contact to provide a ‘personal service’.
- Act as the customer’s main point of contact by liaising closely with the relevant departments within DHL to ensure that their queries, problems, or issues are dealt with appropriately.
- Work as a customer contact with the user departments in key account customers, feedback on the user situation to the National Customer Channel for the formation of account strategy
- 3 years experience in sales
- Bachelor's Degree in Logistics / Business
- Proficient in Microsoft Office, including Word, Excel, and PowerPoint, as well as Microsoft Outlook
- Fluency in conversing and writing in English is required as this position will interact with clients and aboard colleagues.
- Multifarious benefit programs.
- Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
- Training: both online and offline with Global DHL Standards.
- Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
- Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
- Multifarious engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
- Employee hobby clubs, sports championships.
We look forward to receiving your application!
Genetica® là công ty Xét nghiệm gen ứng dụng Trí tuệ nhân tạo, có trụ sở đặt tại San Francisco (Mỹ) và được cố vấn bởi đội ngũ nhà khoa học thuộc các trường đại học hàng đầu như UCSF, Harvard, Stanford, Cornell. Hợp tác với Illumina® và Thermo Fisher - 2 tổ chức giải mã gen hàng đầu thế giới, Genetica® đã tạo ra chip giải mã gen dành riêng cho người châu Á. Thông qua việc phân tích hàng trăm gen, các báo cáo của chúng tôi cung cấp thông tin khoa học và chính xác về thể chất, hành vi, trí tuệ, và nguy cơ sức khỏe. Sứ mệnh của Genetica® là tối ưu hóa kế hoạch phát triển cá nhân, cũng như bảo vệ sức khỏe cho chính bản thân bạn và gia đình.
Gia nhập Genetia nếu bạn muốn?
Tham gia với chúng tôi nếu bạn muốn xây dựng một sản phẩm đáng tin cậy vì bạn biết rằng cuộc sống của bạn có thể để lại tác động tích cực cho cộng đồng, bằng cách giải quyết các vấn đề chưa được giải quyết. Tại Genetica, chúng tôi có cơ hội dẫn dắt một sự nghiệp như vậy, cùng với những đồng đội có chí hướng và năng lực, những người cũng yêu thích thử thách giống như bạn. Chúng tôi đang hoạt động bằng cả trái tim và khối óc, cân bằng giữa trí thông minh và sự đồng cảm, & cùng nhau trưởng thành hơn mỗi ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành