Responsibilities
- Serve as the primary point of contact for high-value and complex customer inquiries, ensuring timely and effective resolution of issues related to logistics and supply chain.
- Develop and maintain strong relationships with key stakeholders, understanding their business needs and providing tailored solutions to enhance customer satisfaction.
- Collaborate with internal teams, including operations, sales, and product, to align on customer needs and drive process improvements.
- Analyze customer data to identify trends, proactively address potential issues, and propose strategies to minimize customer disruptions.
- Conduct regular performance reviews with customers, providing feedback to internal teams, and implementing action plans to drive continuous improvement.
- Drive initiatives for service enhancement with Operations, Transportation, Commercial, and Tech
- Responsible for customer experience reporting and presentations to management
- In charge of projects related to 3PV customer experience.
- Carry out UAT for new system features
Qualifications
- Bachelor's degree in Business, Logistics, or a related field.
- Minimum of 3 years of experience in customer service, preferably in a logistics or supply chain environment. ·
- Adaptable and resilient, capable of managing a high volume of inquiries while maintaining a customer-centric approach.
- Strong Project Management skills.
- Good Verbal and Written communication skills in Local Language and English
- Able to handle multiple duties in a fast-paced environment.
- Flexible working schedule includes nights and weekends (in case of job needs).
- Strong computer skill (working knowledge of Microsoft Excel, Word, PowerPoint) is a must.
- Strong analytical skill
- Knowing SQL is a plus.
Edmicro là công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực công nghệ giáo dục với sản phẩm chính là ứng dụng học đa nền tảng http://Onluyen.vn dành cho học sinh phổ thông và luyện thi đại học. Tên công ty: Ed - Micro mang ý nghĩa hướng tới việc chia kiến thức thành từng gói nhỏ (bite-sized learning) và áp dụng các công nghệ big data, machine learning để xây dựng lộ trình học phù hợp, cá nhân hóa cho từng học sinh.
Trước mắt, sau thành công tại vòng gọi vốn từ quỹ Insignia, chúng tôi sẽ mở rộng thị trường sang các nước Đông Nam Á, với mục tiêu đạt được hàng triệu học sinh đăng ký vào năm 2021. Hiện Onluyen.vn có hàng trăm nghìn học sinh đăng ký trên toàn quốc kể từ ngày ra mắt sản phẩm vào đầu năm 2018. Theo kế hoạch, thời gian tới, Onluyen.vn sẽ ra mắt các tính năng mới, thúc đẩy việc học tập và xây dựng những lộ trình học tập hiệu quả hơn.