About Lovepop
Lovepop is on a mission to create one billion magical moments. We combine art x engineering to create the most magical paper art cards & gifts. Featured on Shark Tank in 2015, Lovepop has become one of the top 10 Shark Tank investments in lifetime revenue. Lovepop consistently ranks in the top Google results for cards online, enjoys 18% national brand awareness, and has helped its customers create over 50 million magical moments. Our vision is to be the #1 online card destination for cards and we are building the team of A+ talent that will take us there.
If you thrive in a fast paced and creative environment, enjoy being part of a team, and love working with paper - this is the perfect place for you!
- Responsible for the entire design.
- Responsive layout when designing landing page, adaption wireframes.
- Produce prototypes quickly and validate designs and ideas using feedback from users.
- Gather and evaluate user requirements in collaboration with product managers and engineers.
- Express ideas, concepts and deliver a clear presentation to stakeholders.
- Identify and troubleshoot UX problems (e.g. responsiveness)
- At least 4 years of experience in UI/UX Design, BSc in Design, Computer Science or relevant field
- Good at English to communicate with other team members
- Proven work experience as a UI/UX Designer or similar role
- Experience working in retailing/e commerce projects
- Knowledge of wireframe tools (e.g. Wireframe.cc and InVision)
- Up-to-date knowledge of design software like Adobe Illustrator and Photoshop
- Team spirit; strong communication skills to collaborate with various stakeholders
- Good time-management skills
Lovepop Values Engineering: Curiosity to discover how the world works Hunger: Desire to take on more than is expected Magic: Delivering unexpected experiences Connection: Building relationships with each other
Edmicro là công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực công nghệ giáo dục với sản phẩm chính là ứng dụng học đa nền tảng http://Onluyen.vn dành cho học sinh phổ thông và luyện thi đại học. Tên công ty: Ed - Micro mang ý nghĩa hướng tới việc chia kiến thức thành từng gói nhỏ (bite-sized learning) và áp dụng các công nghệ big data, machine learning để xây dựng lộ trình học phù hợp, cá nhân hóa cho từng học sinh.
Trước mắt, sau thành công tại vòng gọi vốn từ quỹ Insignia, chúng tôi sẽ mở rộng thị trường sang các nước Đông Nam Á, với mục tiêu đạt được hàng triệu học sinh đăng ký vào năm 2021. Hiện Onluyen.vn có hàng trăm nghìn học sinh đăng ký trên toàn quốc kể từ ngày ra mắt sản phẩm vào đầu năm 2018. Theo kế hoạch, thời gian tới, Onluyen.vn sẽ ra mắt các tính năng mới, thúc đẩy việc học tập và xây dựng những lộ trình học tập hiệu quả hơn.