Support Responsibilities:
- Respond to system inquiries and troubleshoot reported issues, and provide ongoing technical and user support in a timely manner
- Perform UAT for new features and follow bug fixes (if any)
- Train users on supported systems and provide process/system support, develop and maintain functional user documentation
- Become a subject matter expert on system applications
- Build strong relationships through problem understanding, ensuring timely resolution or escalation, and communicating promptly on progress
- Track system issues and enhancement requests for review and resolution by technical teams.
- Follow the issues with the regional development team to ensure hot fixes and faster-scheduled fixes.
- Communicate with customers to understand their pain points and suggest practical solutions.
- Analyze business requirements/processes for project input.
- Assist with the rollout of the new system including the execution of testing, and training tasks
- Aid in creating and maintaining standard operating procedures, workflow diagrams, and training materials.
- Communicate effectively across teams to meet project timelines and deliverables
Must have:
- Good communication skills (verbal and written)
- Multi-task management skills with good prioritization techniques
- Fast learning skills with the ability to memorize and understand logic
- Empathy with user pain points
- Ability to de-escalate problems.
- Experience with product support position in technical department/company
- Experience with logistic operation
- Experience with data analysis
- Experience in API testing
Được thành lập từ năm 2019, Công ty TNHH Glodival đã và đang dần trở thành một trong những Doanh nghiệp có uy tín trong lĩnh vực Du Lịch, Digital Marketing. Với sự đồng tâm từ cấp quản lý tận tụy, giàu kinh nghiệm đến đội ngũ nhân viên trẻ chuyên môn cao, đầy nhiệt huyết, Glodival dần khẳng định được vị trí của mình trên thị trường, trở thành một trong những sự ưu tiên và lựa chọn hàng đầu của khách hàng.
Tập thể Glodival không những với tinh thần luôn cải tiến liên tục về mọi mặt: chất lượng dịch vụ, năng lực, chuyên môn, quy trình hoạt động, công nghệ thông tin,… mà còn luôn ý thức về các giá trị nhân văn và coi trọng giá trị con người. Tinh thần chia sẻ, học hỏi, hỗ trợ lẫn nhau được khuyến khích hàng ngày, hàng giờ. Mỗi hoạt động, mỗi chương trình thực hiện đều là tấm lòng và trái tim của Glodival mong muốn đem lại lợi ích thật sự cho khách hàng, cho đồng nghiệp và xa hơn là cộng đồng, xã hội. Chính những quan điểm đầy giá trị sống này đã làm nên sự khác biệt, gia tăng lợi thế cạnh tranh và nâng cao giá trị thương hiệu của Glodival mỗi ngày.