Company Description
Ascertia is a global leader in PKI and high trust electronic signature solutions. The company designs and develops software products in-house and sells these to a global audience, mainly through a network of local reseller partners. Ascertia has experienced solid revenue growth and is hiring new team members for Asia market.
Role Description
This is a full-time hybrid role as a Support Service Executive located in Hanoi, with flexibility for remote work. The Support Services Executive will be responsible for and handle post sales technical product and service support for key customers and partner accounts, ensuring successful outcomes. They will work closely with
current support services team and customer success team as required. They will assist in tasks for Proof of Concepts and post-sale delivery of installation and configuration projects and continuous service account management.
Qualifications
- Interpersonal Skills, Communication, and Team Management
- Customer Service and Organization Skills
- Strong problem-solving abilities and attention to detail
- Experience in providing support services or customer-facing roles
- Knowledge of e-security, digital signatures, or PKI systems is a plus
- Bachelor's degree in a related field or equivalent experience
- Professional English is a plus, with emphasis on reading & writing skill
- Knowledge in IT-solution deployment is an advantage
Được thành lập từ năm 2019, Công ty TNHH Glodival đã và đang dần trở thành một trong những Doanh nghiệp có uy tín trong lĩnh vực Du Lịch, Digital Marketing. Với sự đồng tâm từ cấp quản lý tận tụy, giàu kinh nghiệm đến đội ngũ nhân viên trẻ chuyên môn cao, đầy nhiệt huyết, Glodival dần khẳng định được vị trí của mình trên thị trường, trở thành một trong những sự ưu tiên và lựa chọn hàng đầu của khách hàng.
Tập thể Glodival không những với tinh thần luôn cải tiến liên tục về mọi mặt: chất lượng dịch vụ, năng lực, chuyên môn, quy trình hoạt động, công nghệ thông tin,… mà còn luôn ý thức về các giá trị nhân văn và coi trọng giá trị con người. Tinh thần chia sẻ, học hỏi, hỗ trợ lẫn nhau được khuyến khích hàng ngày, hàng giờ. Mỗi hoạt động, mỗi chương trình thực hiện đều là tấm lòng và trái tim của Glodival mong muốn đem lại lợi ích thật sự cho khách hàng, cho đồng nghiệp và xa hơn là cộng đồng, xã hội. Chính những quan điểm đầy giá trị sống này đã làm nên sự khác biệt, gia tăng lợi thế cạnh tranh và nâng cao giá trị thương hiệu của Glodival mỗi ngày.