Meet directly with customers and internal stakeholders to understand the operation
Align with the stakeholders to project details, timeline, and rollout plan
Research other similar systems and products in the market
Work with the design team to turn your ideas into a visual output
Work closely with the engineering team to deliver projects2 year of experience in Product Management
Business-level English and Native Vietnamese
Experience in managing software development projects with a ticket system like JIRA
Comfortable visualizing flow/ wireframe/ design using tools like Figma, Miro...
Familiarity working in a scrum team
Bachelor's Degree in Business, Computer Science, or Engineering is plus
Able to visit our Warehouses (1 times/month)
Big plus if you have:
Working experience in ERP System Implementation
Working experience in logistics/e-commerce company
Excellent organizational, analytical and influencing skillsAttrative salary
Salary review once a year in December
Working time is 9:00 - 17:30 from Monday to Friday
Annual Leave is 12 days/year after the probation period
Kamereo là nhà phân phối B2B ứng dụng công nghệ đầu tiên tại Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp giải giáp cung ứng nguồn hàng đơn giản và kinh tế nhất dành cho nhà hàng. Kể từ khi ra mắt vào năm 2019, chúng tôi đã phục vụ hàng trăm nhà hàng tại thành phố Hồ Chí Minh. Kamereo là giải pháp tối ưu nhất dành cho các doanh nghiệp F&B, nhằm đơn giản hoá quá trình cung ứng và tối ưu hoá chi phí vận hành.
Vào đầu năm 2020, chúng tôi cho ra mắt siêu thị online KameMart. KameMart cung cấp thực phẩm tươi chất lượng cao và các nhu yếu phẩm gia đình đến với người tiêu dùng. Công ty cam đoan nguồn gốc và chất lượng sản phẩm, đúng với quy chuẩn hàng hoá dành cho các nhà hàng có tiếng tại Sài Gòn. KameMart là giải pháp tối ưu dành cho những ai yêu nấu nướng và thưởng thức bữa ăn gia đình.