Job Responsibilities
This role is accountable for achieving the strategic objective of identifying & acquiring key suppliers. He/She will be responsible for developing inbound travel products, especially tours and experiences.
Identifying & acquiring key suppliers
- Develop BD strategy and profitable product for assigned category
- Liaise with stakeholders to ensure smooth tour operations
- Communicate business strengths and brand value to suppliers
- Planning and driving promotional programs with trade partners to achieve the KPIs
- Identify, negotiate and communicate contract terms with key suppliers to seal agreements.
Account Management
- Engage key suppliers and provide the best solutions to address their business needs and maximize their sales potential with KKday
- Understand each supplier’s products and collaborate with the marketing team to develop marketing campaigns to drive effectiveness
- Report key information regarding market trends, customers, competitors, pricing, or any other industry information that may impact the business.
Stakeholders
- Build & maintain Suppliers' contracts/network
- Work closely with internal departments to cross-sell, leverage, and maximize revenue opportunities
We would love to hear from you if...
- You have a Bachelor's Degree in Hospitality, Business Management, or Marketing preferred
- Proficient written and verbal English
- You have previous work experience (Ideally 3 years) in a Business Development or equivalent role, ideally in a high-growth environment, tourism industry.
- Experienced in acquiring suppliers & co-developing marketing campaigns with a proven record in hospitality, travel, or hotel.
- Have a passion for Travel.
- Good understanding of the travel industry and strong industry networks within hotel & hospitality network
- Ability to succeed in a fast-paced, startup environment.
- Highly effective communication and influencing skills with fluency in local language and English.
- Good negotiation, conflict resolution and problem-solving, and presentation skills
- Strong planning and organising skills to balance and prioritise work
- Globally-minded and comfortable working with people from different cultural backgrounds.
- Proactively seek innovative opportunities to drive sales and a can-do attitude.
- Candidates with more desirable experiences will be considered for Assistant Manager
KKday là nền tảng du lịch thương mại điện tử ưu tiên thiết bị di động hàng đầu dành cho trải nghiệm địa phương với sự hiện diện mạnh mẽ tại các thị trường trọng điểm châu Á-Thái Bình Dương. Mục tiêu của chúng tôi là làm cho việc đi lại trở nên dễ tiếp cận, thuận tiện và an toàn hơn cho mọi người.
Kể từ năm 2014, chúng tôi đã đi tiên phong trong việc số hóa các chuyến tham quan, hoạt động và điểm tham quan và đưa chúng đến trong tầm tay mọi người. Giờ đây, khách du lịch có thể tìm kiếm, khám phá và đặt trải nghiệm mọi lúc, mọi nơi.
KKday hiện có hơn 30.000 sản phẩm và dịch vụ tại hơn 92 quốc gia và 550 thành phố. Trang web và ứng dụng di động của chúng tôi đa ngôn ngữ, hỗ trợ cả tiếng Trung phồn thể và giản thể, cũng như tiếng Anh, tiếng Nhật, tiếng Hàn và nhiều ngôn ngữ khác.