Job description
CBRE Group, Inc. (NYSE:CBRE), a Fortune 500 and S&P 500 company headquartered in Dallas, is the world’s largest commercial real estate services and investment firm (based on 2020 revenue). The company has more than 100,000 employees (excluding affiliates), and serves real estate investors and occupiers through 500 offices (excluding affiliates) worldwide.
CBRE offers a broad range of integrated services, including facilities, transaction and project management; property management; investment management; appraisal and valuation; property leasing; strategic consulting; property sales; mortgage services and development services.
Please visit our website at: www.cbre.com or www.cbrevietnam.com
I. DUTIES AND RESPONSIBILITY:
CBRE seeks an intern for an interesting opportunity to support the work of the Residential Project Marketing Department.
- Collect, analyze and organize information for leasing purpose
- Identify problems and develop creative yet practical solutions
- Conduct market research activities
- Apply marketing and tele-marketing skills
- Handle customer service issues (negotiations, claims handling)
- Complete general administrative tasks
II. WHAT WE LOOK FOR:
CBRE internship programs are designed to provide a beneficial relationship between our company and university students, graduates, post-graduate students. Internships are offered for 3 months and are renewable up to a maximum of 6 months. Our company offers interns an exceptional learning experience in an international organization and increases their awareness. The ideal candidate should possess the following requirements:
- Work full time from Monday to Friday (8:30 AM - 5:30 PM) (Fulltime candidates only)
- Senior student or fresh graduate in Business program or related filed are welcome.
- Experience is a plus (internship, volunteer, certificates…)
- Hard-working, well-organized, enthusiastic and careful.
- Good communication and interpersonal skill and teamwork.
- Proficiency in Microsoft Office (Word, Power Point, Excel…)
- Fluent oral and professional writing skills in English is a must.
- Fluent in Chinese is a plus
- Willing to commit to the internship full-time period for at least 3 to 6 months.
III. WHAT WE CAN OFFER:
Interns are fully involved in the working program of the Residential Project Marketing Department that has selected them to carry out assignments relevant to their studies and experiences under the manager’s guidelines.
- Monthly internship allowance + additional support: parking fee.
- Laptop provided by company, and free pantry with food, drink served.
- Be trained and guided for valuable experience for future career.
- Opportunity to join diversified training sessions and soft-skills as well.
- Opportunity to work in global environment of fast developing company, working and growing with our passionate, supportive and talented team.
We welcome applications of qualified and diverse candidates.
Working location: Capital Place, 29 Lieu Giai, Ba Dinh District, Ha Noi
IV. CONTACT PERSON:
Ms. Phuong Ha
Department: HR
To apply, please kindly send us your updated CV with title via email address below:
Email: [email protected] with title [CRBE - 1124] RPM Intern - Fullname
Công ty TNHH Konica Minolta Business Solutions Việt Nam thuộc sở hữu 100% vốn của tập đoàn Konica Minolta, Tokyo, Nhật Bản. Với chuyên môn trong lĩnh vực hình ảnh, xử lý dữ liệu và tạo ra các giải pháp dựa trên dữ liệu để giúp doanh nghiệp đưa ra quyết định kinh doanh, Konica Minolta cam kết mang đến những thiết bị và giải pháp phù hợp cho quý khách hàng, đồng thời hỗ trợ giải quyết những vấn đề khó khăn trong xã hội.
Với cương vị là đối tác chuyên cung cấp các giải pháp kỹ thuật số dành cho văn phòng làm việc, Konica Minolta luôn nỗ lực để hỗ trợ quý khách hàng trong việc xác định cũng như mở khóa tiềm năng phát triển kỹ thuật số, giúp doanh nghiệp vươn đến một tầm cao mới trong quy trình số hóa thông qua những giải pháp và thiết bị được thiết kế dành riêng cho môi trường làm việc tại văn phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2012
Mission
- “Với cam kết thực hiện các Mục tiêu Phát triển Bền vững (SDGs), Konica Minolta luôn nỗ lực không ngừng trong việc hoàn thành các mục tiêu để đảm bảo tính bền vững cũng như duy trì trách nhiệm của doanh nghiệp đối với xã hội. Konica Minolta đã nhiều lần được công nhận về những thành tựu lịch sử đóng góp cho xã hội trên nhiều phương diện, và những nỗ lực để đạt mục tiêu phát triển bền vững trong suốt quá trình kinh doanh, Konica Minolta cũng được liệt kê trong danh sách “100 tập đoàn bền vững nhất toàn cầu năm 2021”, và đã được đánh giá xếp hạng cao nhất trong EcoVadis Sustainable Ratings.
Review Konica Minolta
Ông chủ tốt. Đội ngũ tốt. Phúc lợi nhân viên tốt (GL)
Các thành viên trong nhóm lãnh đạo điều hành là những người chân thành, thực tế (GL)