The job holder organize the implementation of strategic projects and take responsibility for the implementation results.
Key Accountabilities (1)
- Initiative Management
- Ensure the progress and results of the overall strategic project implementation during the design and pilot phases (including financial results, if any).
- Ensure progress and results during project implementation.
- Define scope, key deliverables, implementation timeline, required resources, project charter (principles) and ensure management of project scope changes, if any.
- Directing, guiding the implementation of diagnosis, design, pilot (1-2 rounds) of initiatives.
- Organize working programs on solving arising problems with the Division Director, Project Team and Executive Board.
- Solve difficult problems and report to the Block Manager and Project Implementation Team, if necessary.
- Provide technical support during the implementation phase (if required).
- Develop a professional training program to ensure that the project is implemented according to the original design.
- Report
- Report to Head of Digital Marketing and/or Chief Marketing Officer on project implementation progress and challenges that may arise during implementation (if any).
- Approve contents related to the initiative in internal communication, if necessary.
- Resource plananing và managment
- Develop resource plans for all phases of the project.
- Ensure the implementation of the financial objectives of the project.
- Determine the selection criteria and conduct interviews with project specialists.
- Building and improving the capacity of the group through training and mentoring programs.
- Conduct performance evaluation for project specialists.
- Build a culture and a healthy and cooperative working environment.
Head of Digital Marketing Performance & Management
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Marketing and all functional units in the bank: mainly with Business, RBG, CA, Strategy, Finance, Procurement, IT, Operations divisions.
Key Relationships - External Stakeholders
Service providers for TCB in media & digital marketing services, KOLs, online communities…
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- Bachelor degree or higher, major in Marketing, Business Administration, Economics or other relevant areas
- Understanding digital marketing và financial and insurance products/services
- Strong understanding of strategy and budgeting.
Specialization: at least 08 years of experience in marketing và communications, prefered in banking và fincaical service industry
- Management: at least 04 years of expereince in people managent or equivalent position
- Business English standard of proficiency as required for the role
Thương hiệu LaForce được thành lập năm 2013. LaForce hiện nay đã trở thành thương hiệu đồ da được yêu thích tại Việt Nam. Với định hướng phát triển trở thành thương hiệu đồ da hàng đầu tại Việt Nam nói riêng và tại thị trường Châu Á nói chung. Với hệ thống hơn 20 cửa hàng trên Toàn Quốc, LaForce đã và đang khẳng định được vị trí, sự tin tưởng của mình trong tâm trí người dùng.
Bên cạnh việc phát triển kinh doanh, Công ty luôn chú trọng đến con người. Tại LaForce môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp. LaForce luôn cố gắng tạo cho Nhân viên một công việc ổn định, gắn bó lâu dài, môi trường làm việc cởi mở hòa đồng. Gắn lợi ích của người lao động song hành cùng lợi ích và sự phát triển của Công ty. Công ty chúng tôi sẽ là nơi lý tưởng để các ứng viên bộc lộ và phát triển nhân tài.