Việc làm Công ty Megahome

Cập nhật 26/11/2024 10:52
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Megahome
Outsourcing Service Manager (Accounting - Tax - Payroll- Corporate Secretary)
Công ty Megahome
43 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

1. POSITION INFORMATION

  • Company name: CROWE VIETNAM CO., LTD – HA NOI BRANCH
  • Department: Outsourcing
  • Work place: IPH Office Tower, 241 Xuan Thuy st, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay Dist, Ha Noi 
  • Working hours: Monday – Friday (8:30 AM to 5:30 PM). Saturday: On an as-needed basis, depending on departmental or customer requirements.
  • Remote Work: 1-2 days per week (not applicable during the probationary period)
  • Recruited Quantity: 01
  • Salary: Negotiate
  • Level: Manager
  • Supervisor: Director/ Partner


2. JOB DESCRIPTION

  • Manage an outsourcing team (from 5-10 persons) to properly deliver outsourcing services (accounting, tax, payroll, secretary) to clients with detailed works presented in this link (www.crowe.com/vn/services/outsourcing).
  • Lead and develop your team to ensure that you have a strong team for current and future development. This means you have to plan, recruit, train, motivate, organize, assess, and manage your team members.
  • Improve and optimize service processes, and templates of report/working papers…. to satisfy clients in the future, and to ensure the services are more compliant and financially effective.
  • Deal with potential clients (normally introduced by the Company) to process proposals and contracts.
  • Take care of existing clients to maintain their service contracts (Ex: Perform seminars, newsletters, publications, visits,.. ).
  • Prepare annual budgets for your team and effectively manage it.
  • If possible, proactively approach and develop new clients, and networks of relations,... to look for opportunities for growth.


3. REQUIREMENTS

  • University degree in accounting/auditing/finance/economic.
  • Must have CPA certification (Accounting/Auditing Certificate).
  • Minimum 3 years of experience in the job tasks described above (Must be in the Outsourcing Service field).
  • Good command of English (frequent communication with the foreign clients).
  • Have the skills, abilities, and qualities necessary to ensure the successful execution of the job descriptions mentioned above.


4. BENEFITS

  • Work for an international brand that frequently ranks among the top 10 globally.
  • Competitive compensation, including salary, year-end performance bonus, bonus for other contributions if any, and holiday bonuses.
  • Flexible working hours and locations when possible. Work from home 1-2 days/week.
  • Sponsorship for professional programs such as CPA VN, ACCA, CPA Australia, or other relevant courses and workshops.
  • Clear career path (Manager- Senior Manager-Director-Partner). Have the opportunity to become the Head of the Outsourcing Division (lead the Division, own the business account, and enjoy the profit sharing)
  • Friendly working environment with the core value "We Care - We Share- We Invest - We Grow"
  • The Company's leadership culture is based on trust, listening, openness, cooperation, flexibility, friendliness, not being constrained or judged.
  • The superiors and colleagues are friendly, gentle, humorous and approachable.
  • Opportunities to test new ideas and ways of doing things.
  • Encouragement and support for intensive training programs such as online learning, offline training, and on-the-job instruction.
  • Entertainment activities, including relaxing time with snacks, music and sports activities, picnics and travel with the company, sports and outdoor activities, and other activities in the office.
  • Special benefits on peak season when & where possible: Peak season allowance, Special Leave after peak season, Relax Trip…


5. APPLICATION GUIDE, if any

Please click the following link to apply directly no later than 25th August 2024.

https://recruitconnect.talent.vn/job/accounting-tax-manager-outsourcing-service-7590

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Megahome
Công ty Megahome Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Thành lập ngày 30/12/2013, trụ sở chính tọa lạc tại 23 Đường Số 2, KP4, Tân Tạo A, Bình Tân, Hồ Chí Minh. Hiện nay, nhà máy sản xuất có diện tích 15.000 m2 với không gian làm việc rộng rãi, đầy đủ tiện nghi và cơ sở vật chất, đáp ứng đủ trang thiết bị, máy móc mới đáp ứng nhu cầu công việc.
Ngày 06/11/2014, Megahome chính thức ra mắt chi nhánh tại Hà Nội, đưa sản phẩm ra thị trường phía Bắc.
Kể từ tháng 12 năm 2017, Công ty đã xây dựng nhà máy sản xuất đầu tiên tại TP.Hồ Chí Minh với trang thiết bị tiên tiến, phương tiện vận tải được tăng cường, giúp nâng cao năng suất và chất lượng lao động lên một tầm cao mới.
Ngày 30/12/2022 đánh dấu sự kiện Megahome tròn 9 tuổi. Doanh nghiệp tự hào khi trở thành đối tác cao cấp của hàng loạt thương hiêu lớn trong nước như Big C, AEON Mall, Co.op Mart, Mega Market, Điện máy xanh, Emart, Lazada, Shopee... Nhận được sự tin tưởng của người tiêu dùng trong nước và hơn 1.500 Đại lý, Nhà Phân phối khắp cả nước.

Những nghề phổ biến tại Công ty Megahome

Bạn làm việc tại Công ty Megahome? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Megahome

Công ty Megahome

Click để đánh giá