Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Commission Management Specialist
TRỒNG TRỌT TÂN TÂN
17 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
14/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 469 Nguyễn Hữu Thọ, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP Hồ Chí Minh Tầng 3
Mô tả công việc
Responsibility 1: Commission Management by Category
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
Yêu cầu công việc
Qualifications (Essential): Bachelor's degree
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Quyền lợi được hưởng
Salary: Negotiable
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
Khu vực
TRỒNG TRỌT TÂN TÂN
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
780 Nguyễn Duy , Phường 12, Quận 8
Công Ty Tân Tân được thành lập từ năm 1984, Là một thương hiệu quốc gia nổi tiếng hàng đầu trong ngành chế biến các loại hạt, đặc biệt là đậu phộng với các mùi vị đặc trưng. Với dây chuyền sản xuất hiện đại và công nghệ tiên tiến, các dòng sản phẩm của Tân Tân được người tiêu dùng trong và ngoài nước tin dùng ủng hộ. Với tốc độ tăng trưởng hàng năm trên 25%, sản phẩm của Tân Tân bao phủ khắp các kênh bán hàng. Chiếm 80% thị phần trên cả nước, với hơn 40.000 điểm bán lẻ và 80 nhà phân phối là khách hàng nội địa và xuất khẩu sang nhiều nước trên thế giới. Do nhu cầu mở rộng sản xuất kinh doanh, Công ty đang tìm kiếm những ứng viên đầy tâm huyết để đồng hành và phát triển cùng Chúng tôi.
Những nghề phổ biến tại TRỒNG TRỌT TÂN TÂN
Bạn làm việc tại TRỒNG TRỌT TÂN TÂN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
TRỒNG TRỌT TÂN TÂN
Click để đánh giá