Việc làm JAC

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH MTV Vận Tải Và Du Lịch JAC
Customer Service Officer ( Work By Shifts )
JAC
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Tới 500 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

**Monitor customer requests/ complaints:

• Monitor customer service email account, skype account and filter all incoming requests, and distribute to the right persons/people.

• Follow up on all customer requests and ensure that clients receive the necessary responses/information in due time.

• Follow up pro-actively with production to "warn" customers in case of late delivery or any other issues that might affect the customer such as delivery time, technical updates etc.

** Update customer requirements:

• Report and update customer's requirement to management, related parties for working and feedback on the solutions.

• Report customer's new request / concern. Feedback on customer's satisfaction in terms of delivery, quality, service and support.

• Provide monthly / quarterly volume forecast to Sales Manager and Production Manager.

** Support sales team:

• Update and maintain the customer information records, customer contact list, carry out the customer satisfaction survey every quarter and report results.

• Support sales with various tasks including lead generation, competitor analysis, client database and key account plans

** Coordinate other departments in customer relations:

• Coordinate with Accounting to generate and update weekly / monthly sales report to Sales Manager and Production Manager.

• Properly handover the ongoing / outstanding tasks among the daily shifts between CSOs and Night Shift Manager.

Yêu Cầu Công Việc

• Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable

• Experience: At least 6 months - 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking… Experience with quality assurance and quality management for graphics and photos is an advantage.

        Willing Fresh Graduates

• Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.

• Competencies:

o Solid background in Customer Service

o Good communication skills.

o Patient personality.

o Self-motivated with strong team skills, high degree of punctuality.

o Hard working and good health.

*** IMPORTANT NOTICE:

o Willingness to work in shifts (6am – 2pm, 2pm – 10pm, 10pm – 6am)

o       Alternately work by week (one week for a shift)

*** WHAT WE OFFER

• Competitive salary with up to 14 months of salary. 

• Salary review once a year

• Annual luxury Kick-off vacation

• International, professional, creative working environment and talented teams

• Common cultural-sportive- art Clubs and activities, sponsored and/or supported by the Company (Ex: team building, Football, English…).

• Insurance as Governments regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)

• AON Premium Healthcare Insurance package, with possibility to cover family members

• Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours

• Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits;

And many other benefits, let's join us to discover!

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Lên đến 500 USD
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Ngõ 464 Âu Cơ, Tây Hồ

Công ty TNHH MTV vận tải và du lịch JAC tiền thân là Công ty xe du lịch Hà Nội, được thành lập từ năm 1992, là một trong những thương hiệu tiên phong trong lĩnh vực vận tải tại Hà Nội.

JAC tâm niệm, cội nguồn của uy tín thương hiệu đến từ sự hài lòng của khách hàng trong từng sản phẩm, dịch vụ, dự án. Tất cả các thành viên trong đại gia đình JAC luôn nỗ lực phấn đấu không ngừng, hoàn thiện kĩ năng của bản thân để phục vụ khách hàng chu đáo, tận tình nhất từ đó mang đến những trải nghiệm tuyệt vời cho đối tác-khách hàng khi làm việc cùng chúng tôi.

Trải qua hơn 25 năm đầy thách thức và dần trưởng thành cùng với niềm tin của đối tác - khách hàng - JAC trở thành thương hiệu uy tín, là cánh chim đầu đàn trong nhiều lĩnh vực chúng tôi tham gia.

JAC hôm nay đã đầu tư hơn 200 đầu xe ô tô hiện đại nhất với đủ loại từ 4 đến 47 chỗ - được đánh giá là một trong những thương hiệu mạnh, có tầm nhìn dài hạn, phát triển năng động, có tiềm lực để hội nhập và vươn tầm khu vực. Đó cũng là ước vọng và niềm tin mãnh liệt của Chúng tôi!

Những nghề phổ biến tại JAC

Bạn làm việc tại JAC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo JAC

JAC

Click để đánh giá