Responsibilities
As a User Support, you will provide the support to address user needs mainly related to Data Services. Your key responsibilities:
Attention: This position is not for those who major in IT domain.
Job Requirements
- Minimum 1-year of relevant experiences. New graduates/ freshers with customer-orientated mindset are welcome.
- Professional proficiency in French, both in writing and speaking, is mandatory.
- Proficiency in English.
- Demonstrated proficiency in Excel, including but not limited in Pivot Tables, Charts, Foundation Formulas, …
- Experiences in any of the following areas is a plus:
- Proficiency with MS Office, including 2019, Microsoft 365 and related communication tools.
- Experienced with database management platforms.
- Experienced with media tools (Illustrator, Photoshop, Camtasia, PowToon…).
- Ability to use VB, VBA, and other programming languages.
- Actively updates and researches information to anticipate and take proactive action.
- Be authentic, and willing to step out of your comfort zone continuously.
- Can-do attitude.
- Sense of communication.
- Responsibility and autonomy.
- Team and collaborative spirit.
- IT know-how and critical thinking.
Professional, Open-minded and Creative Environment:
- International, friendly, proactive, supportive workplace.
- Great teamwork with Agile mindset.
- Fostering mutual respect and understanding.
- Strong sharing culture to improve individual development.
- Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
- Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
- Individual empowerment.
- Work from home 2 days/ week.
- Dell laptop and external monitor for your work.
- 100% salary on probationary period.
- Up to 2-month performance bonus.
- 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
- Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
- Various attractive teambuilding activities and company trip.
- Sport, personal activities sponsor.
Nesta tiền thân là một công ty khởi nghiệp trong nghề nội thất với mong muốn cung cấp những giải pháp “may đo” nội thất tối ưu cho khách hàng.
Chúng tôi - một tập thể đội ngũ hơn 100 ACE, từ đội ngũ lãnh đạo năng động, nhiệt huyết, cởi mở luôn nỗ lực sáng tạo không ngừng trong công việc. Nesta luôn tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ vào thiết kế, sản xuất các sản phẩm nội thất “vì cuộc sống”.Vì chúng tôi hiểu rằng: một thiết kế tốt sẽ góp phần nâng cao chất lượng sống và hạnh phúc của mỗi gia đình.
Ở Nesta chúng tôi thực sự quan tâm đến việc đào tạo và phát triển nghề nghiệp cho từng thành viên, cho những tài năng trẻ, vì mỗi thành viên chính là tài sản quý giá nhất của công ty.
Nếu bạn là người giàu nghị lực, ham học hỏi và sẵn sàng vượt khó để đạt được ước mơ trong công việc, thì bạn chính là thành viên mới mà chúng tôi đang kiếm tìm.