Mô tả công việc
Be the product lead at YOLA with a focus on identifying and delivering a product strategy that delivers on the promised learning experience of our students (see Student Persona)
The successful candidate will be highly collaborative, be comfortable working autonomously and skillful at bringing together technology and people to deliver high quality, simple learning products and applications that our students love and Parents see value in.
KEY RESPONSIBILITIES:
- Develop and drive innovative product strategies for expanding YOLA&039;s student base (new and retained students) in alignment with our company KPI&039;s
- Collaborate with teams responsible for pricing, sales conversion and brand communication and marketing performance
- Responsible for developing and executing the technology and digital strategic roadmap for our products
- Translate the product vision into presentations that can be shared across the organization and get stakeholders (staff, parents, students, prospective customers, Board, investors) excited about what we deliver at YOLA
- Own the YOLA product hierarchy taking students from 3 to 18+ years old, ensuring they achieve their learning objectives across each segment and product line
- Translate product concepts into user stories and other product deliverables for all aspects of a project, collaborating with teams including curriculum development, design/creative and technology
Yêu cầu công việc
- Knowledge of educational theory, pedagogy, or learning science is preferred. This could come from direct experience in the education sector (e.g., working in K- 12 edtech, higher education, or a previous role in an educational organization) or through formal study in fields like education, psychology, or learning design
- Bachelor&039;s degree in business, computer science, learning design, education or a related field
- Ability to analyze market trends, assess competitor products, and make data- informed decisions
- Have experience with user research, testing, and feedback loops. Skills in qualitative and quantitative research methods are helpful for gathering insights, understanding pain points, and continuously improving the product
- Understand the basics of technology, software development, and data analysis
- Proven solid foundation in product management, including experiences with product strategy, road mapping, prioritization, and lifecycle management. Experience as a Product Manager or Senior Product Manager in a tech company, particularly one focused on user- centered products
- Exceptional verbal and written communication skills, including the ability to very effectively present a compelling vision and story at an executive level within and outside of YOLA
- Previous experience in an EdTech company, or at the intersection of technology and education or content delivery
- Strong leadership skills, paired with excellent communication abilities
- Familiarity with tools and methodologies such as Agile development, UX/UI design principles, and data- driven decision- making is essential
Quyền lợi
Comprehensive wellness package for employee and relatives
Đào tạo
Giải thưởng
Attractive Salary
Tuition discount up to 100% for employee and relatives
Nghỉ phép có lương
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 01:20:03
Là một phần của Tập đoàn NFQ toàn cầu, Công ty TNHH NFQ Việt Nam giúp các công ty khởi nghiệp quốc tế phát triển nhanh đầy tham vọng với hơn 20 năm kinh nghiệm mở rộng quy mô công ty và đội ngũ hơn 500 nhà phát triển, NFQ Việt Nam tập trung vào việc xây dựng các đội ngũ tận tâm hiệu suất cao cho các doanh nghiệp định hướng công nghệ đầy tham vọng ở Châu Âu và Châu Á.
Mỗi nhóm ở đây làm việc trực tiếp với khách hàng từ đầu đến cuối trên tinh thần Agile. Cách thiết lập độc đáo này mang đến cho nhân viên của chúng tôi trải nghiệm làm việc cho một công ty sản xuất sản phẩm thực sự, với cảm giác thực sự về cam kết và quyền sở hữu đối với chính sản phẩm đó.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm nhân thọ trị giá 1 tỷ đồng
Các hoạt động ngoại khóa
- Các lớp học tiếng Đức
- Chuyến du lịch của công ty
- Đi chơi đêm
- Thử thách lập trình
- Chương trình đào tạo và phát triển cá nhân
- Thử thách nhóm, thăm dò ý kiến
- TED Talks
- Buổi tập yoga
- Lớp học nấu ăn và nhiều bữa tiệc
Lịch sử thành lập
- Thành lập từ 22 năm trước (1999), người sáng lập NFQ Asia, Lars Jankowfsky, người đã cam kết với tất cả các loại hình kinh doanh điện tử về chiến lược và phát triển phần mềm.
- Vào năm 2015, Lars đã có một quyết định sáng suốt khi mở văn phòng NFQ Asia đầu tiên tại Thành phố Hồ Chí Minh. Họ cũng được hưởng một nền giáo dục rất tốt và thường xuyên được giáo dục ở nước ngoài nên họ có được tư duy và kiến thức toàn cầu và sau đó trở về Việt Nam để sống và làm việc tại đất nước xinh đẹp này.
- 5 năm sau: NFQ Asia đã khẳng định vị trí hàng đầu với tư cách là đối tác đáng tin cậy cho hoạt động kinh doanh kỹ thuật số, dành cho khách hàng từ khắp nơi trên thế giới.Và thực tế là rất nhiều đối tác đã cùng NFQ Asia phát triển trong những năm qua và việc NFQ Asia được bình chọn là nhà tuyển dụng tốt nhất trong ngành CNTT tại Việt Nam ba năm liên tiếp đã khẳng định những gì NFQ Asia đang làm.
- Năm 2021, bằng cách mở một địa điểm chuyên dụng ở Đức để tập trung vào Đổi mới Doanh nghiệp, NFQ Asia cung cấp kiến thức mà họ đã thu được trong những thập kỷ qua khi tập trung vào các công ty khởi nghiệp, giờ đây, cho những người chơi lớn trong hệ sinh thái. Cung cấp dịch vụ phát triển chiến lược, kỹ thuật CNTT, mở rộng quy mô hoạt động, nhân sự, phát triển kinh doanh, phát triển sản phẩm và nhiều dịch vụ khác cho tất cả các khách hàng đang nỗ lực đổi mới
Mission
NQF Asia tuyên bố sứ mệnh là: “Tăng cường năng lực của người dân ASEAN trong lĩnh vực khoa học và công nghệ, nâng cao quyền hạn của họ và thúc đẩy khả năng cạnh tranh của ASEAN trên trường quốc tế”.
Review Công ty TNHH NFQ Việt Nam
Cty ép giá sập sàn. Doạ tình hình kinh tế chung, ít tuyển dụng lém thất nghiệp nọ kia. Thái độ rất coi rẻ uv
Môi trường phát triển bản thân ạ(RV)
Thẻ bảo hiểm premium + bảo hiểm nhân thọ cho nhân viên(RV)