Việc làm NHẤT NƯỚC

Cập nhật 14/12/2024 13:37
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH NHẤT NƯỚC
Welcomer/ Door Ambassador
NHẤT NƯỚC
30 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

GENERAL MISSION

- Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organizational structure defined by the Front Office Manager

- Promotes the Pullman brand philosophy through his or her exemplary attitude, behavior, uniforms and excellent communication skills.

- Forms the link and interfaces between the hotel’s different departments and various points of reception.

- Takes care of guests from their arrival through to their departure. Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay.

- Promotes the hotel’s offer. Helps meet the department’s quantitative targets through his/her sales efforts.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

- The Welcomer will be the person that a guest will come to see to look for a service or some assistance. The greeting and attitude of the Welcomer will influence a lot the opinion that the guest will have of the overall hotel.

- Being at the service of the guest, the first task of the Welcomer is to be available at any time for a guest and to take extra care of him by an automatic greeting with smile and warm & positive attitude. The guest has to feel expected and welcome at any time. The guest will always be the first priority for a Welcomer.

HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES

- Keep good rapport with all staff.

- Follow hotel rules and regulations at all times.

- Attends all training sessions as scheduled.

- Complete knowledge of hotel's facilities and services.

- Attend the daily Front Office briefing as well as monthly Front Office meeting.

RELATIONS

- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees.

REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSIONS

- Performs any other duties that may be assigned by superiors.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week

- Social - Health Insurance per labor law

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

- Uniform

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- On board Travel expense support

- Employee of the Month / Quarter / Year Award

- Birthday Celebration

- Year end Bonus, KPI Bonus

- Year End Party

- International working environment with many Expatriates

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

Yêu cầu công việc

- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.

- Good command in English.

- Proactive in approaching customers.

- Office computer literacy.

- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.

- Ability to deal with colleagues/customers professionally.

- Excellent in service mind oriented.

Yêu cầu hồ sơ


Please send your resume in English / Vietnamese.

Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH NHẤT NƯỚC
NHẤT NƯỚC Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Phòng G32412 Vinhomes Green Bay số 7 Đại Lộ Thăng Long, P Mễ Trì, Q Nam Từ Liêm

Công ty TNNH Nhất Nước có tên viết tắt là NNC, được thành lập từ năm 2003. Với trên10 năm kinh nghiệm hoạt động, NNC đã phát triển được nhiều sản phẩm cạnh tranh chiến lược của quốc gia, tích lũy được nhiều kinh nghiệm qua nhiều dự án và đã xây dựng được cơ sở nhà máy, con người giàu kinh nghiệm, sản phẩm đạt chất lượng cao. Khách hàng thường xuyên, đối tác tin cậy là sức mạnh và sự phát triển bền vững của NNC.

Với đội ngũ lãnh đạo, chuyên gia, kỹ sư, cử nhân, thợ kỹ thuật bậc cao năng động, đầy nhiệt huyết, sáng tạo và kinh nghiệm vượt bậc sẽ mang đến cho khách hàng và đối tác những sản phẩm, dịch vụ luôn cạnh tranh với chất lượng hàng đầu.

Chính sách chất lượng của NNC là:

“ Tự hào trên từng sản phẩm, uy tín ở mọi công trình

    Đối tác là bạn hiền, khách hàng là ưu tiên”

NNC tự ý thức được việc xây dựng và duy trì phát triển thương hiệu là việc làm luôn được đặt lên hàng đầu. Vì vậy, toàn bộ đội ngũ cán bộ nhân viên của NNC đều ý thức và khắt khe với bản thân trong mọi công việc mình đã làm, đang làm và sẽ làm. Mọi yêu cầu của khách hàng, đối tác, thị trường đòi hỏi về sản phẩm và dịch vụ của NNC đều được mọi thành viên lắng nghe và đáp ứng.

NNC khẳng định và cam kết tuân thủ chính sách đưa ra, trách nhiệm trong từng sản phẩm và dịch vụ mình cung cấp, uy tín và thiện chí trong hợp tác. NNC sẽ là đối tác tin cậy của mọi khách hàng khi hợp tác với NNC.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2003

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại NHẤT NƯỚC

Bạn làm việc tại NHẤT NƯỚC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NHẤT NƯỚC

NHẤT NƯỚC

Click để đánh giá