What You Will Do
- Acquire website publishers and application/games developers, pitch and close deals
- Consistently meet individual and team targets on a monthly basis
- Grow and expand revenue and relationships with existing partners
- Develop a strong understanding of clients' businesses
- Provide excellent and timely services and technological advice to our key stakeholders
- Optimize, track, and analyze our stakeholders' performance, and make suggestions for better performance
- Stay up-to-date with industry research figures
- Understand and comply with GCPP (Google Certified Publishing Partner) program policies and objectives
- Provide consultation to publishers on Google AdManager, Google AdSense, AdMob, Google Analytics, and Firebase
- Support other team members through sharing and training
- Work closely with other departments on development projects, initiatives, and insights
- Bachelor's degree
- 2-3 years of experience in the mobile apps and/or web development/digital advertising industry
- Strong command of English
- Keen desire to expand knowledge of how AdTech works behind the scenes
- Ambition to advance career as a business developer and account manager
- Ability to work under pressure to consistently meet targets
- Strong connections with publishers, marketers, and developers
- Experience in online advertising, Google advertising products, and ad networks is a plus
- Analytical mindset and methodical approach to working with data sets
- Detail-oriented, well-organized, with a strong sense of responsibility
- Excellent interpersonal skills
- Independent, self-motivated, and quick learner
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-month to 3-month salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private health Insurance
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in professional, active, international and dynamic environment
Nielsen mở văn phòng tại Việt Nam từ năm 1993 và đã trở thành công ty dẫn đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực nghiên cứu thông tin thị trường, có khả năng thực hiện các khảo sát toàn diện và cung cấp kiến thức về thị trường Việt Nam sâu rộng từ định tính, định lượng, đo lường truyền thông đến đo lường chỉ số bán lẻ do các bộ phận chuyên môn đặt tại Hồ Chí Minh, Hà Nội và 4 thành phố lớn trên toàn quốc thực hiện cho các ngành hàng tiêu dùng nhanh, ô tô , Tài chính, dược phẩm, Viễn thông... Nhân viên CÔNG TY TNHH NIELSENIQ VIỆT NAM là những chuyên viên trong và ngoài nước dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực nghiên cứu thị trường. Với đội ngũ chuyên nghiệp, Nielsen cung cấp cho khách hàng những thông tin sâu sắc về người tiêu dùng và ngành hàng bên cạnh các dữ liệu chính xác. Hãy liên hệ Nielsen ngay hôm nay để có được bức tranh toàn cảnh về thị trường Việt Nam. Nielsen có văn phòng tại hơn 100 quốc gia trên thế giới và trụ sở chính tại New York, Hoa Kỳ.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 1993: mở văn phòng tại Việt Nam
Mission
Nielsen giúp khách hàng nắm bắt tốt hơn các thói quen mua sắm của người tiêu dùng từ lúc họ xem gì đến quyết định mua gì.
Review Nielsen VIỆT NAM
Có chế độ làm việc linh hoạt tại nhà và trợ cấp làm ca đêm nhưng lương thấp so với công sức và nỗ lực bạn bỏ ra
Các thành viên trong nhóm có sự gắn kết rất thân thiết. Có nhiều cơ hội học tập tuy nhiên không có động lực tài chính để thử những điều mới
Có nhiều điều cần học hỏi và được trả lương cao hơn mức trung bình nhưng không có tiền thưởng ,không có hoa hồng