Mô tả công việc
Admin tasks:
- Receive, direct and relay telephone, fax or email messages in appropriate manner;
- Maintain the general filing system and file all correspondence including hard copy and electronic filling system;
- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, events;
- Make preparations for meetings including creating, transcribing and distributing meeting agendas and minutes;
- Provide work-processing secretarial support;
- Type confidential documents;
- Receive and interact with incoming visitors;
- Set up accommodation and entertainment arrangements for company visitors;
- Maintain an adequate inventory of office supplies;
- Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing and filling;
- Review operating practices and implement improvements where necessary;
Legal tasks:
- Providing legal research or initial legal advice as instructed;
- Assisting Legal Manager with the follow-up and communication with the internal stakeholders of legal advices and assistance provided by Legal Department.
- Draft the first copy of legal documents;
- Submit application of legal documents/certificates to the concerned authorities and follow up their feedback;
- Report to Legal Manager all matters relating to legal task;
- Organize all legal documents in a confidential way.
Quyền lợi được hưởng
Social Insurance; Health and Unemployment Insurance
Premium Health insurance
Gifts birthdays, weddings, and more
Annual Health check
Other benefits (free parking; meals;...)
Yêu cầu công việc
The Admin & Legal Assistant must have proficient knowledge in the following areas:
- Office administration
- An understanding of relevant legislation, policies and procedures
The Admin & Legal Assistant must demonstrate the following skills:
- Good English communication skills (including verbal and written)
- Effective verbal and listening communications skills
- People/interpersonal skills
- Computer skills including the ability to operate computerized spreadsheet and word-processing programs at a highly proficient level.
- Organizational skills
Yêu cầu hồ sơ
- Address: 17-19-21 Lý Tự Trọng, P. Bến Nghé, Quận 1, Tp. HCM
- Tel: 028 38226 111 (Ext: 144- Ms Thảo)
Với sự phát triển của thời đại 4.0, nhu cầu mua hàng trực tuyến cũng vì thế mà gia tăng. Bên cạnh đó, thời buổi “vàng thau lẫn lộn” như hiện nay, việc chọn một sản phẩm uy tín, chất lượng và có thương hiệu là mối quan tâm lớn của người tiêu dùng, đặc biệt là các sản phẩm liên quan đến làm đẹp và chăm sóc sắc đẹp. Hiểu được suy nghĩ đó, công ty TNHH OQR ra đời để mang đến sự trải nghiệm tuyệt vời cho quý khách hàng bằng chất lượng sản phẩm và nguồn gốc an toàn, rõ ràng.
Chúng tôi luôn mong muốn sẽ giới thiệu nhiều hơn nữa những thương hiệu Hàn Quốc chất lượng đến khách hàng của mình, để có thể đáp ứng tốt nhất các nhu cầu, mong muốn của khách hàng trong lĩnh vực làm đẹp và chăm sóc sắc đẹp.
OQR sở hữu đội ngũ marketing trẻ trung, nhiều kinh nghiệm, sáng tạo, nhiệt huyết và tâm huyết – Đây là nguồn gốc tạo ra những giá trị cốt lõi cho các sản phẩm của công ty.