Mô tả công việc
Summarize and track payment progress (if any)
Responsible of receiving/ transferring stock between warehouses
In charge of paper work for contract, termination notice, liquidation, payment... with local suppliers, partners, customers
Follow up and record documents with Internal Process and Documents in hard & soft copies
Responsible of receiving/ returning orders from customer and create/ update sales order in the system to deliver to customer/ return to warehouse.
Understand and follow the internal company process.
Support Teams and cooperate with other departments to ensure efficient function
Prepare Daily Report, Weekly Report, Monthly Reports: Nespresso Reports, SSL Report, Timesheet Report
Yêu cầu công việc
Good command in written and spoken English.
Dynamic, supportive as Can Do attitude.
Careful, proactive and reliable.
Bachelor’s degree in English, Logistics, International Business, Economics, etc.
Excellent computer skills (Microsoft Office especially Excel)
Having under 1 year working experience in administration, preferably with foreign companies
Well organized and good follow up on multi- tasks.
Quyền lợi
- Supported with regular training to improve specialized knowledge
- Labor contract, social insurance, health insurance
- 13th month salary, gifts on birthday, holidays and New Year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 01:20:03
Xây dựng các sản phẩm công nghệ thế hệ tiếp theo
Chúng tôi là một nhóm sản phẩm toàn cầu tập trung vào việc xây dựng các giải pháp thanh toán và thương mại điện tử có tác động. Chúng tôi đã nỗ lực hết mình để hỗ trợ các doanh nghiệp điều hành hoạt động kinh doanh trực tuyến và tiếp cận khách hàng ở mọi quốc gia trên thế giới.
Trụ sở chính đặt tại San Francisco, chúng tôi có các văn phòng khác nhau trên khắp thế giới. Nếu bạn là người có tư duy toàn cầu, nhiệt tình, năng động và đầy tham vọng, hãy đến tham gia cùng chúng tôi!