Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Paldo Vina là công ty 100% vốn đầu tư của Hàn Quốc, chuyên sản xuất và kinh doanh MÌ HÀN QUỐC - được sản xuất trên dây chuyền hiện đại, khép kín và mì, nước uống Pororo nhập khẩu từ Hàn Quốc.
Sản phẩm của công ty được phân phối rộng rãi trên khắp lãnh thổ Việt Nam. Công ty TNHH Paldo Vina tự hào là công ty duy nhất sản xuất được dòng sản phẩm mì nấu Ramen, nhãn hiệu nổi tiếng tại Hàn Quốc cũng như trên khắp Asean.
Công ty có nhà máy đặt tại Phú Thọ và hai chi nhánh: chi nhánh Hà Nội và chi nhánh Tp. Hồ Chí Minh. Văn phòng đại diện được đặt tại Hà Nội.
Với môi trường làm việc năng động, phong cách chuyên nghiệp, công ty TNHH Paldo Vina đã và đang ngày càng phát triển và trong tương lai không xa, sẽ trở thành nhà sản xuất mì có thương hiệu trên thị trường Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2012: Thành lập Công ty
Mission
Conduct a dynamic society and bring us together