Việc làm Perfetto

Cập nhật 22/12/2024 12:21
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Perfetto Việt Nam
[Melia Vinpearl Danang Riverfront] Giám Sát Trải Nghiệm Khách Hàng / Guest Experience Supervisor
Perfetto 2.0★
1 đánh giá 13 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

 Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
 Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
 Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
 Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
 Manage customer incidents, following the established protocols.
 Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
 Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department's inventories.
 Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
 Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
 Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
 Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)

Quyền lợi được hưởng

Attractive salary and benefits package.
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
13th month salary, and holidays.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Trụ sở chính: 195 - 197 Phan Đăng Lưu, Phường 1, Quận Phú Nhuận

Perfetto là nhà phân phối độc quyền của Delonghi, LaCimbali và Elba và Perfetto Coffee tại Việt Nam. Cà phê Perfetto được rang và đóng gói tại Úc và Việt Nam. Cà phê, phụ kiện và dịch vụ chất lượng của chúng tôi được các Đầu bếp trên toàn thế giới đánh giá cao và được người tiêu dùng yêu thích tại các nhà hàng, khách sạn, quán cà phê, cửa hàng bán lẻ và tại nhà cao cấp ở Việt Nam.  Văn hóa của Perfetto có thể được mô tả là cung cấp một môi trường với sự kết hợp hoàn hảo giữa các chuyên gia có tư duy chất lượng được trao quyền, những người đạt được kết quả thông qua làm việc nhóm và đổi mới.

 

Review Perfetto

2.0
1 review

04/12/2024
Nhân viên Content Marketing tại Hồ Chí Minh

TÂM SỰ CỦA NHẬN VIÊN QUÈN NHIỀU NĂM TRƯỚC

Những nghề phổ biến tại Perfetto

Bạn làm việc tại Perfetto? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Perfetto

Perfetto

Click để đánh giá