Việc làm Perfetto

Cập nhật 22/12/2024 12:21
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Perfetto Việt Nam
Customer Service Manager
Perfetto 2.0★
1 đánh giá 13 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Key Accountabilities

Performance Monitoring (10%)

  • Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
  • Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...

Seller support (70%)

Internal

  • Set specific customer service standards
  • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
  • Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
  • Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues. 
  • Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
  • Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.

External (Seller/Buyer):

  • Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
  • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints


Team Management (20%)

  • Recruit, train and support team on daily operation 
  • Manage team and evaluate performance
  • Establish best practices through the entire technical support process


Key Requirements

  • Bachelor Degree & above
  • Proven work experience as a CE/ CR/ AM  Manager
  • Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
  • Customer Facing skill
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Excellent written and verbal communications skills
  • Team management skills
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Communication in English


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Trụ sở chính: 195 - 197 Phan Đăng Lưu, Phường 1, Quận Phú Nhuận

Perfetto là nhà phân phối độc quyền của Delonghi, LaCimbali và Elba và Perfetto Coffee tại Việt Nam. Cà phê Perfetto được rang và đóng gói tại Úc và Việt Nam. Cà phê, phụ kiện và dịch vụ chất lượng của chúng tôi được các Đầu bếp trên toàn thế giới đánh giá cao và được người tiêu dùng yêu thích tại các nhà hàng, khách sạn, quán cà phê, cửa hàng bán lẻ và tại nhà cao cấp ở Việt Nam.  Văn hóa của Perfetto có thể được mô tả là cung cấp một môi trường với sự kết hợp hoàn hảo giữa các chuyên gia có tư duy chất lượng được trao quyền, những người đạt được kết quả thông qua làm việc nhóm và đổi mới.

 

Review Perfetto

2.0
1 review

04/12/2024
Nhân viên Content Marketing tại Hồ Chí Minh

TÂM SỰ CỦA NHẬN VIÊN QUÈN NHIỀU NĂM TRƯỚC

Những nghề phổ biến tại Perfetto

Bạn làm việc tại Perfetto? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Perfetto

Perfetto

Click để đánh giá