Việc làm P.n.r

Cập nhật 04/10/2024 22:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH P.n.r
Customer Services Executive (09 Months Temp - 3Rd Party Contract)
P.n.r
6 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 10/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 3 Tòa nhà President Place, 93 Nguyễn Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, HCM

Mô tả công việc

1/ E-warranty activities:
Keep tracking of E-warranty daily activities and provide support escalation from Call Center/ASC/related Depts.
Coordinate with Team Leader and QA to keep tracking of daily Call Center - CC activities to be aligned with current procedures and company's policies.
Escalate to higher levels/related Depts to get advice in special cases to ensure the operation smoothly.
Extend warranty period to support complaint handling (long repair time, ...)
Find out risk potentials, escalate proposals to limit risks. Work closely with IT team to fix errors. Enhance system related to EW.
Contribution to build/ revise the E-warranty processes, train CC agents for revised EW processes.
2/ Sales team support related to E-Warranty:
Extend Dealer stock period/ EW activation period following to each dealer scheme & ad hoc cases with DM approved to ensure Dealers can sell out confidently, increase bonding between Sales team & Dealers.
3/ My Sony Project/ Loyalty Program/ MKT campaign related to E-Warranty:
Manage product master & warranty period to build up auto activation & working/registering with Insurance Co. for each campaign.
Activate & extend warranty time for campaigns requirements.
Work closely with MKT team to solve warranty issues.
Monthly check & support Service Operation Control team to ensure accurate financial posting.
4/ Service - Marketing Activities:
Cooperate with relating teams to prepare and issue licenses to service partners/ DOITs for service marketing activities.
Monitor & support related activities to ensure good results (organize trainings, visiting authorized service centers - ASCs, coaching ASCs to align with guideline...)
Daily follow up & flexibly support online orders successfully.
5/Customer Retention Administration:
Handle documents related to Extended Warranty
Handle other jobs when necessary.

Yêu cầu công việc

Bachelor's degree
At least 1 year at customer service field
English in Communication level.
Good in Microsoft Excel and logical thinking.

Quyền lợi được hưởng

Máy tính xách tay
Will be shared
Điện thoại
Will be shared
Xe đưa đón
Will be shared
Xem thêm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 16/5-16/5A Đinh Tiên Hoàng, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH P.N.R được thành lập vào ngày 11/09/2003. Tọa lạc tại địa chỉ: 16/5 Đinh Tiên Hoàng, Phường Đa Kao, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh.

Với bề dày kinh nghiệm hơn 20 năm trong lĩnh vực cung cấp vé máy bay giá tốt và các dịch vụ tiện ích trong và ngoài sân bay. Chúng tôi tự hào là Đại Lý BSP hàng đầu Việt Nam được chỉ định của hơn 150 Hãng Hàng không Nội địa và Quốc tế.

P.N.R luôn đặt trên vai sứ mệnh: Nâng tầm chất lượng và mang lại trải nghiệm tốt nhất đến Quý Khách hàng theo tiêu chí:

“Best travel companion – We care services for you”

Đến với P.N.R, Quý Khách hàng sẽ không phải phân vân trước nhiều sự lựa chọn về các Hãng bay, bởi chúng tôi luôn sẵn sàng hỗ trợ mọi lúc mọi nơi. Khách hàng sẽ được tư vấn trực tiếp và đưa ra gợi ý phù hợp theo nhu cầu.

Những nghề phổ biến tại P.n.r

Bạn làm việc tại P.n.r? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo P.n.r

P.n.r

Click để đánh giá