Job Description
o Translate proposals, contracts, reports, and other documents from English into Vietnamese and vice versa
o Take responsibility for the consistency and linguistic quality of all documents which are distributed externally
o Assist on timesheet reminder, leave-late notification, order and manage stationeries
o Arrange team activities and team buildings
o Other tasks required by mentor/Manager
Requirements
o Bachelor’s degree of English/Chinese/Japanese, Business Administration or equivalent qualifications is highly preferred
o Good translation skill, translation experience in finance or accounting sector for foreign invested bank/companies is preferred
o Competent and literate with the following packages: Microsoft Word, Excel and Outlook
o Details oriented and strong organizational, time management skills and effective communication skills
o Ability to work and perform under pressure with tight deadlines
o Smooth coordination within the function and other related functions of KPMG
o Enthusiastic, demonstrate “can do” and “team working” attitude with an ability to learn quickly
Công ty TNHH P.N.R được thành lập vào ngày 11/09/2003. Tọa lạc tại địa chỉ: 16/5 Đinh Tiên Hoàng, Phường Đa Kao, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh.
Với bề dày kinh nghiệm hơn 20 năm trong lĩnh vực cung cấp vé máy bay giá tốt và các dịch vụ tiện ích trong và ngoài sân bay. Chúng tôi tự hào là Đại Lý BSP hàng đầu Việt Nam được chỉ định của hơn 150 Hãng Hàng không Nội địa và Quốc tế.
P.N.R luôn đặt trên vai sứ mệnh: Nâng tầm chất lượng và mang lại trải nghiệm tốt nhất đến Quý Khách hàng theo tiêu chí:
“Best travel companion – We care services for you”
Đến với P.N.R, Quý Khách hàng sẽ không phải phân vân trước nhiều sự lựa chọn về các Hãng bay, bởi chúng tôi luôn sẵn sàng hỗ trợ mọi lúc mọi nơi. Khách hàng sẽ được tư vấn trực tiếp và đưa ra gợi ý phù hợp theo nhu cầu.