Việc làm Primehome

Cập nhật 19/09/2024 19:52
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Primehome
IT Project Manager
Primehome
25 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 45 - 50 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 12/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job overview:

The IT Project Manager is responsible for managing the entire project lifecycle for the Build System Program (Retail, F&B, Loyalty, ERP, DMS, HRM). This position will report to the Board of Directors, requires practical project management experience with a portfolio of systems integration projects, responsible for planning, organizing, and managing schedules, scope, and resources. (internal, external and supplier) and costs, cooperate with other stakeholders within the Company to develop and integrate business solutions, as well as upgrade and maintain.

Main duty:

  1. Responsible for overall management of the System including planning and project management, implementation (Retail, F&B, Loyalty, ERP, DMS, HRM) and future arising needs (according to business needs).
  2. Work closely with internal stakeholders and suppliers. Proactively manage relationships with business stakeholders, including status meetings, claim gathering, and status reporting and analyzed the market trends on software
  3. Analyze detailed requirements for each module to be established, discuss with the project implementation unit to put the data into the system in the most optimal way.
  4. Monitor project operation, run tests, assess suitability in each phase.
  5. Take responsibility for the progress and quality of the assigned projects.
  6. Training, guiding and supporting relevant departments to use and operate the features on the system.
  7. Experience the system performance and evaluate the suitability of the feature for each individual component.
  8. Directly discuss with the project implementing unit about additional needs or problems when using the system.
  9. Develop documentation for using features on the system.
  10. Be responsible for the acceptance of features with the project implementing unit.
  11. Advise and plan to prevent incidents for the company's information technology system.
  12. Manage the enterprise's information technology system, promptly fix existing technical problems and errors and develop appropriate preventive measures.
  13. Participate in infrastructure support and support end-user
  14. Build IT team and consult IT strategy for BOD
  15. Evaluate department performance and prepare reports.
  16. Other work as assigned by BOD.

Yêu Cầu Công Việc

Qualification and requirements:

1. Knowledge: Bachelor or IT Engineering or related courses Business Process – Project Management – Technology.

2. Experience: Have 8+ years of experience in a project management leadership role in all phases of the project lifecycle. At least 5 years of experience in IT system management or more.

3. Competencies required for the job necessary knowledge required for job:

  - Good organizational skills; have good writing, coordination and presentation skills; and the ability to multitask in a dynamic environment.

  - Demonstrate leadership and internal consulting capabilities, Ability to work effectively in cross-departmental teams.

  -  English skill: Good_English

4. Other requirements: Be able to work under high pressure, be honest.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác: Travel & Parking
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 25 - 30
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday
  • Đồng nghiệp: Friendly and cooperative
  • Phúc lợi:

    - Full benefit
    - 13th months salary
    - Bonus according to work performance

  • Ngày nghỉ: Saturday, Sunday & Holiday
  • Lương: 45 Tr - 50 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Căn hộ số 9.14, Tầng 9, Cao ốc Golden King số 15 Nguyễn Lương Bằng, Phường Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Primehome là Nhà Đầu tư – Phát triển bất động sản uy tín với danh mục sản phẩm đa dạng bao gồm căn hộ, biệt thự, nhà phố, văn phòng…Bằng sự chuyên nghiệp, tận tâm và nỗ lực tạo ra những hướng đi khác biệt, Primehome đã trở thành thương hiệu đồng hành, bảo chứng cho thành công của nhiều dự án bất động sản vươn tầm quốc gia và khu vực.

Chúng tôi sẽ luôn lắng nghe và không ngừng thay đổi mỗi ngày để vượt mọi giới hạn, nhằm mang đến những trải nghiệm đáp ứng nhu cầu khách hàng, góp phần xây dựng cộng đồng cư dân thịnh vượng và đóng góp vào sự phát triển bền vững của xã hội.

Bằng sự chân thành và những đóng góp thiết thực, chúng tôi luôn ý thức hướng đến xây dựng các giá trị nhân văn cho cộng đồng và kiến tạo nên môi trường sống bền vững cho các thế hệ tương lai.

Những nghề phổ biến tại Primehome

Bạn làm việc tại Primehome? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Primehome

Primehome

Click để đánh giá