Brand: Cotton:On
1. Brand DNA/ Guideline Knowledge:
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
2. Execution:
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
3. Report analysis:
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
4. Store check and Execution VM in store:
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.Yêu Cầu Công Việc
Good skill of PP, Excel, Video to report to Principals weekly.
Work in store with high capacity over 10,000 pcs.
High knowledge of VM, standard, color mood, style.
Experience in fashion retail minimum 2 years.
Strong communication and interpersonal skills.
Good English and good attitude.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
V-Smart Group được thành lập từ tháng 3 năm 2004 hoạt động chuyên nghiệp trong lĩnh vực quảng cáo truyền thông, định hướng đa dạng hóa dịch vụ.
V-Smart Group là một nhóm bao gồm các công ty thành viên:
- CÔNG TY QC & TT TRÍ VIỆT (V-SMART Group)
- CÔNG TY QUẢNG CÁO GIA MINH (GMA Event)
Chúng tôi đang dịch vụ cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp như:
- OOH: Billboard, Pano, Building Banner, Bus Advertising…
- DÉCOR: Exhibition, Showroom, Display, Retail Interiors, Office Interiors…
- BTL: Events, Public Relations, Brand Activation…
- DESIGN & POSM
V-Smart Group đã và đang hợp tác với nhiều tập đoàn đa quốc gia và các doanh nghiệp lớn hoạt động tại thị trường Việt Nam như: LG Electronics, MobiFone, Beeline, Coca-Cola, Calofic, FPT, Mitsubishi Electric, Colgate Palmolive, Vina Acecook, K+, Techcombank, VP Bank, PG Bank, SeABank …
Với môi trường làm việc năng động, thân thiện, cơ sở vật chất tiện dụng, chế độ chính sách đãi ngộ hợp lý, chúng tôi sẽ cùng bạn đồng hành trong tiến trình thành công kinh doanh của tổ chức và phát triển nghề nghiệp của cá nhân.