Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Territory Management
• Contribute in stabilizing price between Pharmacy Channels
• Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
• Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
• Follow up Trade term with customers and ensure the accompanying activities support them meet the proposed target.
• Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
• Introduce product; including brand name, ingredients, benefit of product, usage and price
• Introduce promotion program (if have) to encourage product as guideline.
• Collect and report Market intelligence to Leadership & Marketing team.
• Supporting Marketing department in developing master plan and detail marketing activities yearly. Executing detail marketing programs / activities, which are assigned to ensure those marketing activities to deliver strategy and objective of brand.
• Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
• Coordinate with distributors to ensure all debts are solved timely, which support the smooth delivery to customers.
2. Business Development
• Proactive on developing new business opportunities with existing and potential clients.
• Deliver and manage execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory to align with business strategy and action plan.
• Closely monitor and provide feedback on the programs to senior levels with own recommendation and suggestion.
3. Others
• Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds
• Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
• Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Carry special work as assigned by Management
Yêu Cầu Công Việc
Experience
• At least 3 years' experience at sales management position
Core Skills Required
Professional Skill:
• Working experience in healthcare/wellness industry
• Good communication skill, independent
• Customer focus
• Time management
• Persuasiveness/ Sales-oriented ability
• Good in working arrangement, teamwork.
• Honest, careful, patient, highly responsible
• Effective people development and management
Behavioral / Leadership Skill
• Apply Abbott Capabilities Framework
Language Skill:
• Vietnamese/ English
Computer Skill:
• MS Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
V-Smart Group được thành lập từ tháng 3 năm 2004 hoạt động chuyên nghiệp trong lĩnh vực quảng cáo truyền thông, định hướng đa dạng hóa dịch vụ.
V-Smart Group là một nhóm bao gồm các công ty thành viên:
- CÔNG TY QC & TT TRÍ VIỆT (V-SMART Group)
- CÔNG TY QUẢNG CÁO GIA MINH (GMA Event)
Chúng tôi đang dịch vụ cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp như:
- OOH: Billboard, Pano, Building Banner, Bus Advertising…
- DÉCOR: Exhibition, Showroom, Display, Retail Interiors, Office Interiors…
- BTL: Events, Public Relations, Brand Activation…
- DESIGN & POSM
V-Smart Group đã và đang hợp tác với nhiều tập đoàn đa quốc gia và các doanh nghiệp lớn hoạt động tại thị trường Việt Nam như: LG Electronics, MobiFone, Beeline, Coca-Cola, Calofic, FPT, Mitsubishi Electric, Colgate Palmolive, Vina Acecook, K+, Techcombank, VP Bank, PG Bank, SeABank …
Với môi trường làm việc năng động, thân thiện, cơ sở vật chất tiện dụng, chế độ chính sách đãi ngộ hợp lý, chúng tôi sẽ cùng bạn đồng hành trong tiến trình thành công kinh doanh của tổ chức và phát triển nghề nghiệp của cá nhân.