Mô tả công việc
• Attends daily ExCom meetings to give real time updates on hotel performance, address Guest Incidences and attends monthly department meetings to enhance quality training
• Presents and share weekly analysis on defect trends, guest feedback and provides recommendations on focus areas
• Record, track and communicate the progress of quality related activities in the Hotel to ExCom members, managers, associates and the Corporate Office.
• Facilitate Problem Solving meetings assuring the systematic process is adhered to, quality tools are used, and 100% resolution is achieved.
• Facilitate process improvement teams, assuring use of the systematic processes, and improvement is achievable and measurable.
• Immerses in operations to better understand issues/defects faced on the ground
• Drives several initiatives for BSA and guestVoice
• Conducts monthly audit to ensure compliance with company and brand standards
• Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals
• Directs property quality efforts to address critical customer requirements
Executing Quality Training Programs
• Train ExCom members and managers on problem solving, process improvement and Strategic Planning techniques.
• Develops specific training to improve service performance.
• Drives brand values and philosophy in all training and development activities
Managing Quality Tools
• Assures that management practices at all levels are aligned with quality tools
• Assures the tools for continuous improvements are in place and being utilized.
• Uses data collection methods to identify, compile, display, track, and analyze defect trends
Managing the Guest Experience
• Reviews guest feedback with leadership team and ensures appropriate corrective action is taken
• Incorporates guest satisfaction as a component of departmental meetings with a focus on continuous improvement
• Stays visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Responds to and handles guest feedback, problems and complaints e.g. social media, TripAdvisor
More details will be discussed during the interview
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with full salary and social insurance;
- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;
- 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel;
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Yêu cầu công việc
- Fluent English, strong communication skill and problem solving skill
- 1 year experience in related position
Yêu cầu hồ sơ
- Apply directly at hotel security checkpoint (26-28 Tran Phu, Nha Trang, Khanh Hoa)
- Apply via Hoteljob page
- Call 0258 388 0000, ext. 4401 for more information
Công Ty TNHH Samas Wiring Systems Vina là công ty 100% vốn nước ngoài ( Hàn Quốc ) Quy mô > 500 CNV . Công ty chuyên sản xuất cung cấp linh kiện , thiết bị , phụ tùng ( Bộ dây dẫn điện ) cho ngành công nghiệp sản xuất ô tô .Trong bối cảnh sự tăng trưởng và phát triển nhanh tróng của ngành công nghiệp ô tô trên thế giới doanh nghiệp chúng tôi đã tạo được uy tín và thương hiệu vững vàng với các các nhà máy tại Hàn Quốc ,Trung Quốc ,Mexico và Việt Nam . Đến với Samas Vina cán bộ công nhân viên người lao động sẽ có công việc ổn định ,cơ hội thăng tiến , được đào tạo nâng cao chất lượng nghiệp vụ.Đặc biệt công ty Samas Vina luôn chú trọng chăm lo đời sống NLD coi người lao động là trung tâm với mong muốn dành sự quan tâm mọi mặt để người lao động yên tâm gắn bó lâu dài .
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Đến với Samas Vina cán bộ công nhân viên người lao động sẽ có công việc ổn định ,cơ hội thăng tiến , được đào tạo nâng cao chất lượng nghiệp vụ.Đặc biệt công ty Samas Vina luôn chú trọng chăm lo đời sống NLD coi người lao động là trung tâm với mong muốn dành sự quan tâm mọi mặt để người lao động yên tâm gắn bó lâu dài .