Mô tả công việc
SCOPE OF WORK
The Hospitality, F&B, Campaign Assistant Account Manager, Destination Marketing will be responsible for cooperating with related departments from Hotels, F&B and operation in developing, overseeing and executing the design, layout, and branding of the hotels, F&B outlets, and campaign events.
This role requires a creative individual with a keen eye for detail and a strong understanding of branding principles to ensure all visual communications are cohesive and aligned with the hotel’s brand identity.
KEY RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES
Design and Layout:
- Develop and design visual concept and content for all hotel collaterals, including promotional materials from operational departments of Spa, Front Office, Room, Food & Beverage, House Keeping, Recreation, and sale brochures and collaterals, signage, and digital assets.
- Ensure the hotel collateral follow strictly branding guideline and remain consistency.
- Create visually appealing and on-brand designs for F&B outlets, including menus, posters, and promotional materials.
- Design layouts for campaign events, ensuring a cohesive and engaging visual presentation.
Branding and Identity:
- Maintain and enforce the Hoiana and Hospitality, F&B, Campaign brand guidelines across all visual communications.
- Ensure consistency in branding look and feel across all design materials.
- Collaborate with the marketing team to develop and refine the brand's visual identity.
Campaign Support:
- Come out the main KV for seasonal campaigns with creative design solutions that drive engagement and awareness.
- Develop and design event collateral, including invitations, banners, social media graphics, and promotional items.
- Work closely with the event planning team to create on-brand event experiences.
Collaboration and Coordination:
- Collaborate with operational departments to ensure design needs are met and projects are delivered on time.
- Coordinate with external vendors and printers to produce high-quality printed materials.
- Work with photographers and videographers to create compelling visual content for hotels, F&B and campaign.
Project Management:
Manage multiple design projects simultaneously, ensuring timely delivery and high-quality output.
Prioritize tasks and manage workflow to meet deadlines.
Innovation and Trends:
Stay updated on design trends and industry best practices.
Propose innovative design solutions to enhance the hotel's visual communication strategy.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
JOB QUALIFICATIONS
- Working on-site at Hoiana.
- More than 5 years of work experience in a design firm, advertising agency with projects related to hospitality, real estate, golf, casino.
- Good writing and communication skills in English.
- Hands-on experience with logo design, typography, color, web layout design, print production, image selection and package design.
- Proficient use of InDesign, Photoshop, Illustrator or other visual design and/or wire-framing tools.
- Demonstrable graphic design skills with a strong portfolio.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Samsung Electronics Việt Nam (SEV) được cấp giấy phép đầu tư ngày 25/3/2008, chính thức đi vào hoạt động tháng 4 năm 2009. Tổng vốn đầu tư hiện nay là 2,5 tỷ USD. Tính đến hết tháng 6/2018, SEV đã giải ngân hơn 2,4 tỷ USD.
Samsung Electronics có 9 nhà máy sản xuất điện thoại di động trên toàn cầu (Hàn Quốc, Indonesia và ấn độ mỗi nước có 01 nhà máy; Trung Quốc, Brazil và Việt Nam mỗi nước có 2 nhà máy). Hai nhà máy ở Việt Nam là SEV (Bắc Ninh) và SEVT (Thái Nguyên, thành lập năm 2013, vốn đầu tư là 5 tỷ USD). Hiện nay đây là 2 nhà máy sản xuất linh kiện và lắp ráp điện thoại di động lớn nhất và hiện đại nhất của Samsung Electronics trên toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm:
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN cho 100% nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Nhiều hoạt động nội bộ: gắn kết đội nhóm, huấn luyện đội nhóm,...
- Du lịch hằng năm
Lịch sử thành lập
- Tháng 4/2009, Dự án SamSung Electronics Việt Nam (SEV) được cấp chứng nhận đầu tư và đi vào hoạt động với số vốn đầu tư 2,5 tỷ USD, đặt tại khu công nghiệp Yên Phong, Bắc Ninh
- Năm 2010, Giới thiệu dòng điện thoại thông minh Galaxy sử dụng hệ điều hành Android, ra mắt dòng TV 3D đầu tiên tại Việt Nam
- Năm 2012, Ra mắt dòng Smart TV đầu tiên tại Việt Nam. Dẫn đầu thị trường điện thoại thông minh và LED TV
- Năm 2014, Dự án SamSung Vietnam Electronics Thái Nguyên (SEVT) nhận giấy phép đầu tư đi vào hoạt động tại khu công nghiệp Yên Bình, Thái Nguyên, với tổng số vốn đầu tư 5 tỷ USD
- Năm 2016, Dự án SEHC (SamSung CE Complex) của SamSung Việt Nam có tổng số vốn đầu tư 2 tỷ USD đặt tại khu công nghệ cao Sài Gòn chính thức đi vào hoạt động.
- Năm 2017, SamSung Việt Nam chính thức khai trương Trung tâm Trải nghiệm Giải pháp Doanh nghiệp Samsung (Executive Briefing Center – EBC) và Trung tâm Nghiên cứu Phát triển (SamSung Ho Chi Minh Research & Development Center – SHRD)
Mission
Giúp mọi người làm những điều không thể.
Review Samsung Electronics Viet Nam
Môi trường làm việc tốt, đồng nghiệp thân thiện, thiết bị làm việc hiện đại (ID)
Môi trường làm việc tuyệt vời. Đồng nghiệp thân thiện. Thiết bị được cung cấp đầy đủ.
Lương mua hàng ở Việt Nam(GL)