Company Description
GetCourse is a platform that enables over 15000 + experts and companies to create and sell online courses. We are dedicated to helping entrepreneurs scale their businesses, with every fifth online school on GetCourse earning more than $15k per month. Our product offerings include a course builder, CRM, landing page and website builder, process automation, webinars, payment gateways, and more.
Role Description
This is a full-time hybrid role for a Customer Support Specialist at GetCourse in Vietnam, with flexibility for remote work. The Customer Support Specialist will be responsible for providing customer support, ensuring customer satisfaction, and offering technical support to users. Daily tasks may include troubleshooting, resolving customer issues, and analyzing support trends.
Qualifications
- Customer Support and Technical Support skills
- Interpersonal Skills and Customer Satisfaction skills
- Analytical Skills
- Experience in customer service or support roles
- Experience in SaaS business is a huge plus
- Ability to empathize with customers and address their needs effectively
- Strong communication skills, both verbal and written
Our hiring process usually consists of one test and two interviews. All our employees work remotely and get a full onboarding and 1-month training over the product.
Công ty TNHH SXTM Mỹ phẩm Minh Đức là đơn vị tiên phong đầu tiên trên thị trường nghiên cứu, sản xuất các sản phẩm mỹ phẩm thiên nhiên thuần khiết từ thảo dược quý với công nghệ vi sinh Nhật Bản .Nguyên lý của chúng tôi là cân bằng hệ sinh thái tự nhiên trên da, dưỡng chất được phân tách dưới dạng enzym siêu vi cấp tế bào để làn da tăng sức đề kháng và đẹp tự thân từ sâu bên trong, khác biệt với mỹ phẩm công nghiệp thông thường.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT THƯƠNG MẠI MỸ PHẨM MINH ĐỨC được thành lập năm 2018.
Mission
- Chất lượng sản phẩm, nhân viên và khách hàng là 3 giá trị cốt lõi mà chúng tôi luôn đặt lên hàng đầu.