Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES
- Work directly with US AFI team to receive the orders via the AFI system
- Update the quantity and ETD in AFI system
- Work with IE on container map, confirm ETD with P&IC
- Send the booking request to logistic
- Send the containers pick up to logistic
- Daily communicate with AFI on orders and shipment
- Work closely with warehouse for inventory control
- Work closely with related department to ensure OTD
- Other jobs will be assigned by Customer service Supervisor
SCOPE OF RESPONSIBILITY
Be responsible for maintaining and developing customer
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM QUALIFICATIONS
- Education
- Required – University graduate, major in Foreign trade or Economics
- Experience
- Over 1 year experience in customer service experience with international customers
- Proven track record of success measured by increased responsibility and attainment of prescribed objectives.
- Knowledge of:
- Customer Management
- Knowledgeable about furniture product
- Skills and Abilities
- Strong interpersonal & multi-tasking skills
- Strong problem solving skill
- Familiar with maintaining customer database
- Excellent communication skills, ability to communicate with all organizational levels
- Fluency in written and spoken English.
EQUIPMENT USED
- Scientific Calculator
- Copier
- Phone
MENTAL & PHYSICAL DEMANDS/WORKING CONDITIONS
- Mental Effort
- Ability to meet strict deadlines
- Attention to detail
- Physical Requirements
- Healthy, prefer single or married with kids
- Working Conditions
- Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH SITC Việt Nam được thành lập năm 2009. Phạm vi kinh doanh của chúng tôi bao gồm đại lý giao nhận và vận chuyển hàng hóa. Với mục đích cung cấp dịch vụ hậu cần chất lượng cao cho khách hàng tại thị trường nội Á, chúng tôi cung cấp dịch vụ đặc biệt theo nhu cầu đa dạng của khách hàng.
Dưới sự làm việc chăm chỉ liên tục của đội ngũ nhân viên của chúng tôi, SITC Việt Nam đã dần trở thành lựa chọn hàng đầu của khách hàng tại Việt Nam.
Trong những năm qua, "TẬP TRUNG, CHẤT LƯỢNG, ĐỘC ĐÁO và ĐỔI MỚI" là khẩu hiệu dịch vụ của chúng tôi. Định hướng theo nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn cung cấp dịch vụ chất lượng tốt nhất và nhận được nhiều lời khen ngợi từ dịch vụ đáng tin cậy của mình.
"Không có tốt nhất, chỉ có tốt hơn", SITC Việt Nam sẽ tiếp tục theo đuổi dịch vụ hiệu quả và chất lượng cao cho khách hàng!